§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia odbioru technicznego robót budowlanych wykonanych na zadaniu „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1335N w miejscowości Mroczno” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia odbiorów wchodzą:
1) Przewodniczący – Jerzy Czapliński
2) Sekretarz – Wioleta Puwalska
3) Członek komisji – Joanna Robaczewska
4) Członek komisji – Marcin Kraszkiewicz
5) Członek komisji – Beata Widźgowska
§ 3. Komisja wykonuje czynności związane z odbiorem robót na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 4. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji odpowiada sekretarz komisji.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
]]>