ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie instalacji, której emisja nie wymaga pozwolenia - 17.02.2020Drukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie instalacji, której emisja nie wymaga pozwolenia - 17.02.2020

Szczegóły informacji

Zgłoszenie instalacji, której emisja nie wymaga pozwolenia - 17.02.2020

Wydział: Wydział Środowiska i Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2020-02-22 23:45:59

Termin załatwienia

30 dni, o ile organ nie wniesie sprzeciwu. Termin ten nie może ulec skróceniu.

Osoba kontaktowa

Dominika Witkowska

Miejsce załatwienia

Wydział Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, pokój nr 17

Telefon kontaktowy

56 47 24 218

Adres e-mail

srod@powiat-nowomiejski.pl

Miejsce odbioru

Wydział Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, pokój nr 17

Wymagane Dokumenty

  1. wniosek o przyjęcie zgłoszenia,
  2. zgłoszenie sporządzone zgodnie z art. 152 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska,
  3. dowód wniesienia opłaty skarbowej.

Czas realizacji

30 dni, o ile organ nie wniesie sprzeciwu. Termin ten nie może ulec skróceniu.

Opłaty

Opłata skarbowa wynosi 120 zł, płatna z chwilą złożenia wniosku w kasie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim lub na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim: PKO BP S.A. O/Nowe Miasto Lubawskie 60 1020 3583 0000 3202 0011 3100 z dopiskiem: „opłata za zgłoszenie instalacji”.

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Uwagi

  • Formularz zgłoszenia instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko z uwagi na wytwarzanie pól elektromagnetycznych został określony w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010r. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne (Dz. U. z 2010 r., Nr 130, poz. 879),
  • Do rozpoczęcia eksploatacji instalacji nowo zbudowanej lub zmienionej w sposób istotny można przystąpić, jeżeli organ właściwy do przyjęcia zgłoszenia w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji,
  • Sprzeciw, o którym mowa w ust. 4, jest wnoszony, jeżeli:
1) eksploatacja instalacji objętej zgłoszeniem powodowałaby przekroczenie standardów emisyjnych lub standardów jakości środowiska,
2) instalacja nie spełnia wymagań ochrony środowiska.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
  • rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1510),
  • rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010r. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne (Dz. U. z 2010 r., Nr 130, poz. 879),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dominika Witkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-22 23:45:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-22 23:45:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-07 11:48:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1323 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony