Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Kontrole w 2017
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-02-05 12:48:15 przez Krzysztof Andrzejczak
Akapit nr - brak tytułu
Lp.
|
Jednostka kontrolująca
|
Przedmiot kontroli
|
Termin kontroli
|
UWAGI
|
|
od
|
do
|
||||
1.
|
Regionalna Izba Obrachunkowa w Olsztynie
|
Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej w Powiecie Nowomiejskim
|
25.01.2017 r.
|
10.03.2017 r.
|
dokumentację
z przebiegu oraz
efektów kontroli
można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (pok. 37)
|
2.
|
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
w Olsztynie
|
Kontrola kompleksowa dotycząca realizacji zadań własnych powiatu i zadań zleconych z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie
|
15.02.2017 r.
|
17.02.2017 r.
|
dokumentację
z przebiegu oraz
efektów kontroli
można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (pok. 37)
|
3.
|
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
w Olsztynie
|
Rzeczowa i finansowa realizacja zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1279N Kisielice-Biskupiec”
|
12.04.2017 r.
|
12.04.2017 r.
|
dokumentację
z przebiegu oraz
efektów kontroli
można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (pok. 37)
|
4.
|
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
|
Realizacja zadań wynikających z umów w sprawie dofinasowania robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji, na które decyzją Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego przekazane zostało dofinansowanie ze środków PFRON
|
30.06.2017 r.
|
30.06.2017 r.
|
dokumentację
z przebiegu oraz
efektów kontroli
można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (pok. 37)
|
5.
|
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
w Olsztynie
|
Realizacja zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami w szczególności:
|
21.09.2017 r.
|
25.10.2017 r.
|
dokumentację
z przebiegu oraz
efektów kontroli
można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (pok. 37)
|
6.
|
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Odział w Elblągu
|
1. Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenie społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu.
3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe.
4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.
|
09.10.2017 r.
|
24.10.2017 r.
|
dokumentację
z przebiegu oraz
efektów kontroli
można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (pok. 37)
|
7.
|
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
w Olsztynie
|
Prawidłowość wykonywania przez Starostę Powiatu nowomiejskiego zadań zleconych z zakresu administracji rządowej pod względem legalności, których mowa w art. 10 ust. 1 i 2, art. 15 ust. 1, art. 16 ust. 1, art. 18 ust. 2, art. 28 ust. 3,8 i 10 oraz art. 30 ust. 1,3-5, art. 31 ust. 1, art. 33 ust. 2, art. 38 ust. 2, art. 43 ust. 1, art. 44 ust. 1-4 i 7, art. art. 45 ust. 1 i 3, art. 46 ust. 1-3, 6-7, art. 96 ust. 2 pkt 2, art. 97 ust. 1, art. 99 ust. 1-2, art. 102 ust. 1, art. 103 ust. 1 i 3 oraz art. 109 ust. 1-4b ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 627 ze zm.) w związku z art. 127 pkt 6 ustawy z dnia 24 lipca 1998 r. o zmianie niektórych ustaw określających kompetencje organów administracji publicznej – w związku z reformą ustrojową państwa (Dz.U. z 1998 r. Nr 106 poz. 668 ze zm.) i art. 94 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.) oraz art. 76 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 1829 ze zm.) w związku z art. 28 ust. 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
|
09.10.2017 r.
|
20.10.2017 r.
|
dokumentację
z przebiegu oraz
efektów kontroli
można uzyskać w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (pok. 37)
|