Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-04-01 14:05:06 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Na posiedzeniu w dniu 23 lutego 2010r. :
I. Podjęto uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
1. Wyboru wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji „Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława – Radomno – Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór – droga krajowa Nr 15”.
Komisja przetargowa wybrała ofertę Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z Brodnicy
/cena ofertowa brutto wyniosła: 1 529 138,87 zł/
2. Ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława – Radomno – Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór – droga krajowa Nr 15”.
3. Przyjęcia bilansu budżetu powiatu nowomiejskiego za 2010r.
II. Przyjęto projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie:
Przyjęcia planu finansowego zadań powiatu, realizowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w roku 2011.
Zarząd jednogłośnie skierował w/w projekt uchwały pod obrady Rady Powiatu.
Na posiedzeniu w dniu 9 marca 2011r. :
I. Podjęto uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
1. Zatwierdzenia Programu Integracji Społecznej i Zawodowej Osób Niepełnosprawnych w powiecie nowomiejskim w roku 2011.
2. Regulaminu Organizacyjnego Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku.
3. Przyjęcia rocznego sprawozdania finansowego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Nowym Mieście Lubawskim /kwota dofinansowania - 75.624,00 zł/
4. Zatwierdzenia aneksu nr 6 do arkusza organizacji roku szkolnego 2010/2011 Zespołu Szkół Zawodowych w Nowym Mieście Lubawskim.
5. Zatwierdzenia aneksu nr 2 do arkusza organizacji roku szkolnego 2010/2011 Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Mieście Lubawskim.
6. Planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i palcówkach prowadzonych przez Powiat Nowomiejski.
7. Zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór dostawcy tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu.
8. Powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wybór dostawcy tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu.
Zarząd powołał komisję przetargową, w skład której weszli:
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Sekretarz – Daniel Wiśniewski
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Jolanta Jamroży
9. Uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu gminy Biskupiec w obrębie geodezyjnym Piotrowice.
10. Uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu gminy Biskupiec w obrębach geodezyjnych: Podlasek, Podlasek Mały, Piotrowice, Słupnica.
11. Uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu gminy Biskupiec w obrębie geodezyjnym Szwarcenowo.
Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Mieniem oraz Wydział Środowiska i Rolnictwa po przeanalizowaniu dokumentacji nie złożył uwag do uchwał w przedmiotowej sprawie.
12. Odwołania ze stanowiska Pana Piotra Saremby - dyrektora Zespołu Szkół w Czachówkach z dniem 30 czerwca 2011r.
II. Przyjęto projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie:
1. Przystąpienia do realizacji inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1337N Boleszyn – gr. Woj. (Wielkie Leźno) na odcinku o długości 2,439 km”.
Zarząd jednogłośnie skierował w/w projekt uchwały pod obrady Rady Powiatu.
III. Ponadto Zarząd:
1. Wyraził zgodę na podjęcie działań w celu uregulowania stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1248N gr.woj.(Ciche) – Nielbark – gr.woj. (Brzozie) na odcinku Bratuszewo – gr. Województwa o długości 1,730 km.
2. Rozpatrzył pozytywnie wniosek Pana Ryszarda Kłosowskiego – dyrektora ZDP z/s w Kurzętniku w sprawie zmian założeń do planowanej przebudowy drogi powiatowej Nr 1335 Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno”.
3. Rozpatrzył negatywnie wniosek Związku Ochotniczej Straży Pożarnej Oddział Wojewódzki w Olsztynie w sprawie wsparcia finansowego.
Na posiedzeniu w dniu 22 marca 2011r. :
I. Podjęto uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
1. Zatwierdzenia wniosku o dotację na finansowe wspieranie programu z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną pn. „Wspieramy rodziny zastępcze”.
2. Zatwierdzenia wniosku o dotację na finansowe wspieranie programu z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną projekt pn. „Łatwiej w grupie”.
3. Przyjęcia sprawozdania Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski, któremu zlecono realizację zadania z zakresu pomocy społecznej /kwota dotacji w wysokości 13 000,00 zł/.
4. Przyjęcia sprawozdania „Nazaret Świetlicy dla Dzieci im. Bł. Ks. Wincentego Frelichowskiego”, któremu zlecono realizację zdania z zakresu pomocy społecznej /kwota dotacji w wysokości 23 000,00 zł/.
5. Przyjęcia sprawozdania Katolickiego Ośrodka Adopcyjno – Opiekuńczego Archidiecezji Warmińskiej w Ostródzie, któremu zlecono realizację zadania z zakresu pomocy społecznej /kwota dotacji w wysokości 10 000,00 zł/.
6. Zatwierdzenia aneksu nr 7 do arkusza organizacji roku szkolnego 2010/2011 Zespołu Szkół Zawodowych w Nowym Mieście Lubawskim.
II. Przyjęto projekty uchwał Rady Powiatu w sprawie:
1. Przyjęcia Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2011-2016.
2. Zmiany uchwały w sprawie ustalenia rozkładu godzin aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Nowomiejskiego.
3. Wyrażenia zgody na zawarcie przez Zespół Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim umowy użyczenia.
4. Zmian w budżecie powiatu na rok 2011.
5. Zmiany uchwały Nr IV/23/10 Rady Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 29.12.2010r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Nowomiejskiego na lata 2011-2037 oraz uchwał zmieniających: VI/57/11 z dnia 11.02.2011r.
6. Aktualizacji „Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Powiatu Nowomiejskiego na lata 2007 – 2013”.
7. Wyrażenia zgody na użyczenie lokalu użytkowego Warmińsko – Mazurskiej Wojewódzkiej Komendzie Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie w ramach współpracy w zakresie wspólnych działań podejmowanych na rzecz poprawy startu zawodowego młodzieży w mieście w Nowym Mieście Lubawskim.
Zarząd jednogłośnie skierował w/w projekty uchwał pod obrady Rady Powiatu.
III. Ponadto Zarząd:
1. Rozpatrzył pozytywnie wniosek Pana Piotra Saremby – dyrektora Zespołu Szkół Rolniczych w Czachówkach w sprawie wstrzymania procedury przetargowej dotyczącej sprzedaży samochodu służbowego.
2. Rozpatrzył pozytywnie wniosek Pani Barbary Przeradzkiej – Martko – dyrektor Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy użyczenia pomieszczenia znajdującego się w w/w budynku o powierzchni 12,20 m² , które będzie przeznaczone na gabinet pielęgniarski.
3. Rozpatrzył negatywnie wniosek Pana Adama Sut – przewodniczącego Stowarzyszenia Ludności Pochodzenia Niemieckiego w sprawie przedłużenia umowy użyczenia lokalu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 3.
4. Rozpatrzył pozytywnie wniosek Pana Waldemara Błahyj – właściciela firmy ATUT z Torunia w sprawie rozwiązania umowy dzierżawy powierzchni w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 3.
5. Zapoznał się z uchwałami: Nr RIO.IV-0120-38/11, Nr RIO.IV-0120-39/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 09.02.2011r.
6. Zapoznał się z dokumentacją dotyczącą modernizacji kotłowni węglowej na paliwo odnawialne – biomasa w Zespole Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim.
Na posiedzeniu w dniu 28 marca 2011r. :
I. Podjęto uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
1. Przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu powiatu nowomiejskiego za 2010r.
2. Przystąpienia do przetargu nieograniczonego na wybór banku, w którym zostanie zaciągnięty kredyt długoterminowy w wysokości 1.050.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
3. Powołania komisji przetargowej do wyboru banku, w którym zostanie zaciągnięty kredyt długoterminowy w wysokości 1.050.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
Zarząd powołał komisję przetargową, w skład której weszli:
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Z-ca Przewodniczącego – Krzysztof Grześkiewicz
3. Sekretarz – Sebastian Kiński
4. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Wyrażenia zgody na przekazanie środka trwałego tj. ciągnika rolniczego Ursus C-360 rok produkcji 1982 do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Mieście Lubawskim.
5. Powołania zespołu zarządzającego projektem „Budowa drogi powiatowej nr 1337N Boleszyn – gr.woj. (Wielkie Leźno)”.
Zarząd powołał zespół zarządzający w/w projektem, w skład którego weszli:
1) Przewodniczący – Marcin Buliński - Wicestarosta
2) koordynator projektu – Joanna Robaczewska – kierownik Działu Utrzymania Dróg w Zarządzie Dróg Powiatowych
3) członkowie :
I. Podjęto uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
1. Wyboru wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji „Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława – Radomno – Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór – droga krajowa Nr 15”.
Komisja przetargowa wybrała ofertę Przedsiębiorstwa Drogowo-Budowlanego Sp. z o.o. z Brodnicy
/cena ofertowa brutto wyniosła: 1 529 138,87 zł/
2. Ustanowienia inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława – Radomno – Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór – droga krajowa Nr 15”.
3. Przyjęcia bilansu budżetu powiatu nowomiejskiego za 2010r.
II. Przyjęto projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie:
Przyjęcia planu finansowego zadań powiatu, realizowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w roku 2011.
Zarząd jednogłośnie skierował w/w projekt uchwały pod obrady Rady Powiatu.
Na posiedzeniu w dniu 9 marca 2011r. :
I. Podjęto uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
1. Zatwierdzenia Programu Integracji Społecznej i Zawodowej Osób Niepełnosprawnych w powiecie nowomiejskim w roku 2011.
2. Regulaminu Organizacyjnego Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku.
3. Przyjęcia rocznego sprawozdania finansowego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Nowym Mieście Lubawskim /kwota dofinansowania - 75.624,00 zł/
4. Zatwierdzenia aneksu nr 6 do arkusza organizacji roku szkolnego 2010/2011 Zespołu Szkół Zawodowych w Nowym Mieście Lubawskim.
5. Zatwierdzenia aneksu nr 2 do arkusza organizacji roku szkolnego 2010/2011 Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Nowym Mieście Lubawskim.
6. Planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i palcówkach prowadzonych przez Powiat Nowomiejski.
7. Zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór dostawcy tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu.
8. Powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wybór dostawcy tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu.
Zarząd powołał komisję przetargową, w skład której weszli:
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Sekretarz – Daniel Wiśniewski
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Jolanta Jamroży
9. Uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu gminy Biskupiec w obrębie geodezyjnym Piotrowice.
10. Uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu gminy Biskupiec w obrębach geodezyjnych: Podlasek, Podlasek Mały, Piotrowice, Słupnica.
11. Uzgodnienia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu gminy Biskupiec w obrębie geodezyjnym Szwarcenowo.
Wydział Architektury, Budownictwa i Gospodarki Mieniem oraz Wydział Środowiska i Rolnictwa po przeanalizowaniu dokumentacji nie złożył uwag do uchwał w przedmiotowej sprawie.
12. Odwołania ze stanowiska Pana Piotra Saremby - dyrektora Zespołu Szkół w Czachówkach z dniem 30 czerwca 2011r.
II. Przyjęto projekt uchwały Rady Powiatu w sprawie:
1. Przystąpienia do realizacji inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1337N Boleszyn – gr. Woj. (Wielkie Leźno) na odcinku o długości 2,439 km”.
Zarząd jednogłośnie skierował w/w projekt uchwały pod obrady Rady Powiatu.
III. Ponadto Zarząd:
1. Wyraził zgodę na podjęcie działań w celu uregulowania stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1248N gr.woj.(Ciche) – Nielbark – gr.woj. (Brzozie) na odcinku Bratuszewo – gr. Województwa o długości 1,730 km.
2. Rozpatrzył pozytywnie wniosek Pana Ryszarda Kłosowskiego – dyrektora ZDP z/s w Kurzętniku w sprawie zmian założeń do planowanej przebudowy drogi powiatowej Nr 1335 Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup na odcinku Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno”.
3. Rozpatrzył negatywnie wniosek Związku Ochotniczej Straży Pożarnej Oddział Wojewódzki w Olsztynie w sprawie wsparcia finansowego.
Na posiedzeniu w dniu 22 marca 2011r. :
I. Podjęto uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
1. Zatwierdzenia wniosku o dotację na finansowe wspieranie programu z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną pn. „Wspieramy rodziny zastępcze”.
2. Zatwierdzenia wniosku o dotację na finansowe wspieranie programu z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną projekt pn. „Łatwiej w grupie”.
3. Przyjęcia sprawozdania Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski, któremu zlecono realizację zadania z zakresu pomocy społecznej /kwota dotacji w wysokości 13 000,00 zł/.
4. Przyjęcia sprawozdania „Nazaret Świetlicy dla Dzieci im. Bł. Ks. Wincentego Frelichowskiego”, któremu zlecono realizację zdania z zakresu pomocy społecznej /kwota dotacji w wysokości 23 000,00 zł/.
5. Przyjęcia sprawozdania Katolickiego Ośrodka Adopcyjno – Opiekuńczego Archidiecezji Warmińskiej w Ostródzie, któremu zlecono realizację zadania z zakresu pomocy społecznej /kwota dotacji w wysokości 10 000,00 zł/.
6. Zatwierdzenia aneksu nr 7 do arkusza organizacji roku szkolnego 2010/2011 Zespołu Szkół Zawodowych w Nowym Mieście Lubawskim.
II. Przyjęto projekty uchwał Rady Powiatu w sprawie:
1. Przyjęcia Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2011-2016.
2. Zmiany uchwały w sprawie ustalenia rozkładu godzin aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Nowomiejskiego.
3. Wyrażenia zgody na zawarcie przez Zespół Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim umowy użyczenia.
4. Zmian w budżecie powiatu na rok 2011.
5. Zmiany uchwały Nr IV/23/10 Rady Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 29.12.2010r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Nowomiejskiego na lata 2011-2037 oraz uchwał zmieniających: VI/57/11 z dnia 11.02.2011r.
6. Aktualizacji „Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Powiatu Nowomiejskiego na lata 2007 – 2013”.
7. Wyrażenia zgody na użyczenie lokalu użytkowego Warmińsko – Mazurskiej Wojewódzkiej Komendzie Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie w ramach współpracy w zakresie wspólnych działań podejmowanych na rzecz poprawy startu zawodowego młodzieży w mieście w Nowym Mieście Lubawskim.
Zarząd jednogłośnie skierował w/w projekty uchwał pod obrady Rady Powiatu.
III. Ponadto Zarząd:
1. Rozpatrzył pozytywnie wniosek Pana Piotra Saremby – dyrektora Zespołu Szkół Rolniczych w Czachówkach w sprawie wstrzymania procedury przetargowej dotyczącej sprzedaży samochodu służbowego.
2. Rozpatrzył pozytywnie wniosek Pani Barbary Przeradzkiej – Martko – dyrektor Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy użyczenia pomieszczenia znajdującego się w w/w budynku o powierzchni 12,20 m² , które będzie przeznaczone na gabinet pielęgniarski.
3. Rozpatrzył negatywnie wniosek Pana Adama Sut – przewodniczącego Stowarzyszenia Ludności Pochodzenia Niemieckiego w sprawie przedłużenia umowy użyczenia lokalu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 3.
4. Rozpatrzył pozytywnie wniosek Pana Waldemara Błahyj – właściciela firmy ATUT z Torunia w sprawie rozwiązania umowy dzierżawy powierzchni w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 3.
5. Zapoznał się z uchwałami: Nr RIO.IV-0120-38/11, Nr RIO.IV-0120-39/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 09.02.2011r.
6. Zapoznał się z dokumentacją dotyczącą modernizacji kotłowni węglowej na paliwo odnawialne – biomasa w Zespole Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim.
Na posiedzeniu w dniu 28 marca 2011r. :
I. Podjęto uchwały Zarządu Powiatu w sprawie:
1. Przyjęcia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu powiatu nowomiejskiego za 2010r.
2. Przystąpienia do przetargu nieograniczonego na wybór banku, w którym zostanie zaciągnięty kredyt długoterminowy w wysokości 1.050.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
3. Powołania komisji przetargowej do wyboru banku, w którym zostanie zaciągnięty kredyt długoterminowy w wysokości 1.050.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
Zarząd powołał komisję przetargową, w skład której weszli:
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Z-ca Przewodniczącego – Krzysztof Grześkiewicz
3. Sekretarz – Sebastian Kiński
4. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Wyrażenia zgody na przekazanie środka trwałego tj. ciągnika rolniczego Ursus C-360 rok produkcji 1982 do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Mieście Lubawskim.
5. Powołania zespołu zarządzającego projektem „Budowa drogi powiatowej nr 1337N Boleszyn – gr.woj. (Wielkie Leźno)”.
Zarząd powołał zespół zarządzający w/w projektem, w skład którego weszli:
1) Przewodniczący – Marcin Buliński - Wicestarosta
2) koordynator projektu – Joanna Robaczewska – kierownik Działu Utrzymania Dróg w Zarządzie Dróg Powiatowych
3) członkowie :
- ds. księgowych - Sebastian Kiński – Główny księgowy
- ds. finansowych –Halina Bartkowska - Skarbnik Powiatu Nowomiejskiego
- ds. zamówień publicznych – Alina Banaszewska – inspektor w Wydziale Architektury, Budownictwa i Gospodarki Mieniem
- ds. technicznych związanych z realizacją projektu - Ryszard Kłosowski – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
- ds. promocji - Krzysztof Andrzejczak – Specjalista
6. Wyrażenia zgody na wybór dostawcy tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu.
Komisja przetargowa wybrała ofertę firmy DERPOL Sp. z o.o. z Warszawy /cena ofertowa brutto wyniosła 46 186,00 zł/
7. Zapoznania się z wynikami kontroli przeprowadzonej w dniach 07.02.2011r. – 02.03.2011r. w Zespole Szkół Rolniczych w Czachówkach i złożenia zawiadomienia o podejrzeniu naruszenia dyscypliny finansów publicznych przez dyrektora szkoły.