Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 tys. euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacja inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1337N Boleszyn - gr. woj. (Wielkie Leźno)”.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1337N Boleszyn - gr. woj. (Wielkie Leźno)”
1.2 Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji prowadzone będą w oparciu o umowę zawartą z wykonawcą robót, który wyłoniony został przy zastosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybranym wykonawcą robót jest SKANSKA S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa. Wartość ofertowa robót wynosi netto 944 265,91 zł . Projekt umowy z Wykonawcą Robót budowlanych stanowi załącznik nr 5.
1.3 Zakres czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje :
a)w trakcie realizacji robót budowlanych :
- prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane;
- uczestniczenie w przekazaniu przez Inwestora Wykonawcy Robót placu budowy;
- prowadzenie regularnych kontroli budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, sprawdzanie ich zgodności z dokumentacją projektową oraz wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
- monitorowanie postępu robót, sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z harmonogramem robót,
- kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa i utrzymania porządku na terenie budowy;
- ścisłą współpracę z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na ewentualne zmiany projektu budowlanego;
- opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym w zgodzie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, z podaniem skutków finansowych i organizacyjnych (koszt i czas na realizację),
- nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót dodatkowych;
- kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów;
- sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.;
- dokonywanie obmiaru wykonanych robót;
- odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
- sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady.
- przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
- sprawdzenie zestawień ilości i wartości wykonanych robót z potwierdzeniem ich wykonania w protokołach odbioru częściowego i końcowego robót;
- powiadomienie Inwestora o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją projektową a stanem faktycznym na terenie budowy;
- rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i przedstawienie Inwestorowi swojego stanowiska dotyczącego tych roszczeń;
- rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
- wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacja projektu wymaganych przez Inwestora w szczególności dostarczanie informacji dotyczącej postępu prowadzonych robót,
- decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów oraz wszystkich innych elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
- decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub prowadzonych niezgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą Robót;
- akceptowanie przedstawionego przez Wykonawcę Robót harmonogramu robót
b)po zakończeniu robót budowlanych :
- nadzór nad robotami zmierzającymi do usunięcia wad;
- poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę Robót wad;
- wspieranie Inwestora w negocjacjach dotyczących roszczeń i sporów w sprawie nadzorowanych robót budowlanych;
- dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji
- sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Inwestora komisyjnego odbioru gwarancyjnego oraz przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów;
- dostarczenie Inwestorowi wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót;
c)w związku z dofinansowaniem Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 :
- zapewnienie Inwestorowi, na każdym etapie realizacji inwestycji, wszelkiej niezbędnej pomoc w zakresie zarządzania projektem, zgodnie z wymogami umowy dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego .
- ocenianie i zatwierdzanie postępu prac
- dostarczanie Inwestorowi informacji niezbędnych do sporządzenia raportów, rozliczeń, sprawozdań i informacji na etapie realizacji inwestycji w formie wymaganej przez Instytucję Zarządzającą/Wdrażającą RPO WM
d)zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje :
1. Roboty przygotowawcze, rozbiórki :
- Geodezyjne wyznaczenie trasy drogi
- Rozebranie przepustów pod drogą
2. Jezdnia :
- Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego
- Wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego
- Profilowanie nawierzchni kruszywem łamanym z zagęszczeniem
- Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – warstwa profilująca
- Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej – warstwa ścieralna
3. Pobocza utwardzone :
- wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej pobocza
- wykonanie i zagęszczenie nawierzchni żwirowej
4. zjazdy :
- wykonanie koryta na całej szerokości zjazdu
- wykonanie warstwy odsączającej w korycie
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
- profilowanie nawierzchni kruszywem łamanym
- wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – warstwa profilująca
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej – warstwa ścieralna
5. rowy drogowe :
- czyszczenie i pogłębianie rowów
- darniowanie skarp
- umocnienie skarp i dna rowu płytami prefabrykowanymi ażurowymi
6. przepusty drogowe :
- wykonanie przepustów pod drogą z rur strukturalnych
7. przepusty pod zjazdami :
- wykonanie przepustów pod zjazdami z rur strukturalnych
8. roboty wykończeniowe i oznakowanie :
- uporządkowanie terenu przy drodze
- oznakowania pionowe drogi
e)Wymagany okres gwarancji dla nadzorowanych robót budowlanych wynosi 36 m-cy od odbioru końcowego
1.4 Szczegółowy zakres nadzorowanych robót przedstawia załącznik nr 2 dokumentacja projektowa, załącznik nr 3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz załącznik nr 4 przedmiar robót
1.5 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
II. Sposób złożenia oferty
- Kalkulacje ceny należy przestawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1
- ceny podane w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- ceny podane w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,
- w ofercie należy wskazać osoby wyznaczone do pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz określić zakres robót nadzorowanych przez wymienione osoby.
- ofertę należy przesłać w formie pisemnej: faxem (nr 56 4724222),
e-mailem ( ) lub na adres:
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
III. Warunki rozliczenia za wykonywaną usługę :
3.1 Termin realizacji zobowiązania :
Rozpoczęcie realizacji zadania – z chwilą przekazania placu budowy Wykonawcy Robót (planowany termin rozpoczęcia robót –wrzesień 2013r.)
Planowany termin zakończenia realizacji robót budowlanych - do 30 sierpnia 2014r.
Okres gwarancji dla robót budowlanych – 36 miesięcy od odbioru końcowego.
3.2 Podatek VAT będzie rozliczany i specyfikowany odrębnie wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Cena podana w ofercie obejmuje cały okres trwania umowy i okres gwarancyjny, nie podlega waloryzacji.
Cena powinna obejmować całkowity koszt wykonania zlecenia zgodnie z przedstawionymi powyżej warunkami i załącznikami, w tym również wszelkie koszty towarzyszące, a w szczególności:
a) wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Inspektora w ramach umowy,
3.3 Z wybranym usługodawcą który zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6.
3.4 Warunki płatności określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 6) i obejmują w szczególności następujące postanowienia :
- Realizacja zadania finansowana będzie przy udziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013
- Wynagrodzenie regulowane będzie na podstawie faktur wystawionych proporcjonalnie do wysokości rozliczenia finansowego robót budowlanych inwestycji objętych umową z Wykonawcą robót
- Termin płatności faktury – 30 dni
Załączniki :
Załącznik nr 1 kalkulacja ceny
Załącznik nr 2 dokumentacja projektowa
Załącznik nr 3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 4 przedmiar robót
Załącznik nr 5 projekt umowy z wykonawcą robót
Załącznik nr 6 projekt umowy z inspektorem nadzoru inwestorskiego