ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-09-11 12:04:35 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 
 

Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 tys. euro.

 
 
 

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacja inwestycji Budowa drogi powiatowej Nr 1337N Boleszyn - gr. woj. (Wielkie Leźno).

 

I. Opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji Budowa drogi powiatowej Nr 1337N Boleszyn - gr. woj. (Wielkie Leźno)

1.2 Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji prowadzone będą w oparciu o umowę zawartą z wykonawcą robót, który wyłoniony został przy zastosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybranym wykonawcą robót jest SKANSKA S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa. Wartość ofertowa robót wynosi netto 944 265,91 zł . Projekt umowy z Wykonawcą Robót budowlanych stanowi załącznik nr 5.

1.3 Zakres czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje :

a)w trakcie realizacji robót budowlanych :

-      prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z inwestycją w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane;

-      uczestniczenie w przekazaniu przez Inwestora Wykonawcy Robót placu budowy;

-      prowadzenie regularnych kontroli budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, sprawdzanie ich zgodności z dokumentacją projektową oraz wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;

-      monitorowanie postępu robót, sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z harmonogramem robót,

-      kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa i utrzymania porządku na terenie budowy;

-      ścisłą współpracę z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na ewentualne zmiany projektu budowlanego;

-      opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym w zgodzie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, z podaniem skutków finansowych i organizacyjnych (koszt i czas na realizację),

-      nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót dodatkowych;

-      kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów;

-      sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.;

-      dokonywanie obmiaru wykonanych robót;

-      odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;

-      sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady.

-      przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;

-      sprawdzenie zestawień ilości i wartości wykonanych robót z potwierdzeniem ich wykonania w protokołach odbioru częściowego i końcowego robót;

-      powiadomienie Inwestora o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją projektową a stanem faktycznym na terenie budowy;

-      rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i przedstawienie Inwestorowi swojego stanowiska dotyczącego tych roszczeń;

-      rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;

-      wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacja projektu wymaganych przez Inwestora w szczególności dostarczanie informacji dotyczącej postępu prowadzonych robót,

-      decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów oraz wszystkich innych elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;

-      decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub prowadzonych niezgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą Robót;

-      akceptowanie przedstawionego przez Wykonawcę Robót harmonogramu robót

b)po zakończeniu robót budowlanych :

-      nadzór nad robotami zmierzającymi do usunięcia wad;

-      poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę Robót wad;

-      wspieranie Inwestora w negocjacjach dotyczących roszczeń i sporów w sprawie nadzorowanych robót budowlanych;

-      dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji

-      sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Inwestora komisyjnego odbioru gwarancyjnego oraz przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów;

-      dostarczenie Inwestorowi wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót;

c)w związku z dofinansowaniem Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 :

-      zapewnienie Inwestorowi, na każdym etapie realizacji inwestycji, wszelkiej niezbędnej pomoc w zakresie zarządzania projektem, zgodnie z wymogami umowy dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego .

-      ocenianie i zatwierdzanie postępu prac

-      dostarczanie Inwestorowi informacji niezbędnych do sporządzenia raportów, rozliczeń, sprawozdań i informacji na etapie realizacji inwestycji w formie wymaganej przez Instytucję Zarządzającą/Wdrażającą RPO WM

d)zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje :

1.     Roboty przygotowawcze, rozbiórki :

-           Geodezyjne wyznaczenie trasy drogi

-           Rozebranie przepustów pod drogą

2.     Jezdnia :

-           Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego

-           Wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego

-           Profilowanie nawierzchni kruszywem łamanym z zagęszczeniem

-           Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – warstwa profilująca

-           Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej – warstwa ścieralna

3.     Pobocza utwardzone :

-           wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej pobocza

-           wykonanie i zagęszczenie nawierzchni żwirowej

4.     zjazdy :

-           wykonanie koryta na całej szerokości zjazdu

-           wykonanie warstwy odsączającej w korycie

-           wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego

-           profilowanie nawierzchni kruszywem łamanym

-           wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – warstwa profilująca

-           wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej – warstwa ścieralna

5.     rowy drogowe :

-           czyszczenie i pogłębianie rowów

-           darniowanie skarp

-           umocnienie skarp i dna rowu płytami prefabrykowanymi ażurowymi

6.     przepusty drogowe :

-           wykonanie przepustów pod drogą z rur strukturalnych

7.     przepusty pod zjazdami :

-           wykonanie przepustów pod zjazdami z rur strukturalnych

8.     roboty wykończeniowe i oznakowanie :

-           uporządkowanie terenu przy drodze

-           oznakowania pionowe drogi

e)Wymagany okres gwarancji dla nadzorowanych robót budowlanych wynosi 36 m-cy od odbioru końcowego

1.4 Szczegółowy zakres nadzorowanych robót przedstawia załącznik nr 2 dokumentacja projektowa, załącznik nr 3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz załącznik nr 4 przedmiar robót

1.5  Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

       

II. Sposób złożenia oferty

-         Kalkulacje ceny należy przestawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1

-         ceny podane w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,

-         ceny podane w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,

-         w ofercie należy wskazać osoby wyznaczone do pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz określić zakres robót nadzorowanych przez wymienione osoby.

-         ofertę należy przesłać w formie pisemnej: faxem (nr 56 4724222),

 e-mailem (

<e-mail>

) lub na adres:

 Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
 ul. Rynek 1

13-300 Nowe Miasto Lubawskie

lub na adres :

Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku

ul. Sienkiewicza 48
13-306 Kurzętnik
tel/fax 56 4748230 e-mail  ,
w terminie do dnia 16 września 2013r. do godz.15:00
 

III. Warunki rozliczenia za wykonywaną usługę :

3.1    Termin realizacji zobowiązania :

Rozpoczęcie realizacji zadania – z chwilą przekazania placu budowy Wykonawcy Robót (planowany termin rozpoczęcia robót –wrzesień 2013r.)

Planowany termin zakończenia realizacji robót budowlanych - do 30 sierpnia 2014r.

Okres gwarancji dla robót budowlanych – 36 miesięcy od odbioru końcowego.

3.2    Podatek VAT będzie rozliczany i specyfikowany odrębnie wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.

Cena podana w ofercie obejmuje cały okres trwania umowy i okres gwarancyjny, nie podlega waloryzacji.

Cena powinna obejmować całkowity koszt wykonania zlecenia zgodnie z przedstawionymi powyżej warunkami i załącznikami, w tym również wszelkie koszty towarzyszące, a w szczególności:

a)     wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Inspektora w ramach umowy,

b)    koszty dojazdu do miejsca prowadzenia nadzorowanych robót
c)     koszty pobytu Inspektora na budowie
d)    koszty pracownicze

3.3     Z wybranym usługodawcą który zaoferuje najniższą cenę zostanie podpisana umowa. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6.

3.4    Warunki płatności określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 6) i obejmują w szczególności następujące postanowienia :

-    Realizacja zadania finansowana będzie przy udziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013

-    Wynagrodzenie regulowane będzie na podstawie faktur wystawionych proporcjonalnie do wysokości rozliczenia finansowego robót budowlanych inwestycji objętych umową z Wykonawcą robót

-    Termin płatności faktury – 30 dni

 
 

Załączniki :

Załącznik nr 1 kalkulacja ceny

Załącznik nr 2 dokumentacja projektowa

Załącznik nr 3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Załącznik nr 4 przedmiar robót

Załącznik nr 5 projekt umowy z wykonawcą robót

Załącznik nr 6 projekt umowy z inspektorem nadzoru inwestorskiego

 

Akapit nr - brak tytułu


Nowe Miasto Lub., 18 września 2013r.


AB.272.1.13.2013


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE WYKONAWCY


Dotyczy: zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 tys. euro.



Informuję, że w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy usługi związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacja inwestycji „Budowa drogi powiatowej Nr 1337N Boleszyn - gr. woj. (Wielkie Leźno)”
najkorzystniejszą ofertę złożył
Pan Grzegorz Drzycimski
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Zakład Usług „DAN” Grzegorz Drzycimski
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38 , 14-200 Iława

Na zaproszenie do złożenia oferty cenowej oprócz wymienionego wyżej wykonawcy odpowiedzieli :
1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane „INSPEC” Sp. z o.o.
ul. 1 Maja 6 , 10-118 Olsztyn

Uzasadnienie wyboru:
Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę mieszczącą się w ramach środków finansowych zabezpieczonych na realizację przedmiotu zamówienia.





Pracownik prowadzący sprawę :
Joanna Robaczewska – ZDP tel/fax 56 4748230

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony