ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 9/48/2015Drukuj informacjęAkt prawny: 9/48/2015

Szczegóły informacji

9/48/2015

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: 9/2015

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2015-02-19

Data podjęcia/podpisania: 2015-02-19

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2015-02-19

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na roboty budowlane dla zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup na odcinku Nowe Miasto Lubawskie - Gwiździny”

Na podstawie:

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.) oraz art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:

Treść:

§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na roboty budowlane dla zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup na odcinku Nowe Miasto Lubawskie - Gwiździny”.

§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowania, o którym mowa w §1 wchodzą :
1. Przewodniczący – Krzysztof Grześkiewicz
2. Zastępca przewodniczącego – Ryszard Kłosowski
3. Sekretarz – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Wojciech Umiński

§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, przy czym wybór wykonawcy robót lub unieważnienie postępowania podlega zatwierdzeniu przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.

2. Przewodniczący komisji zobowiązany jest wykonywać wszystkie czynności, o których mowa w ust.1, zgodnie z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.

§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z oceną spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badania i oceny oferty na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.

§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do wykonawców odpowiada sekretarz komisji.

§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje przewodniczący komisji

§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.

§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.

§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
« powrót do poprzedniej strony