Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 51/222/2016Drukuj informacjęAkt prawny: 51/222/2016Szczegóły informacji
51/222/2016
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 51/2016
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2016-02-04
Data podjęcia/podpisania: 2016-02-04
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2016-02-04
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na roboty budowlane dla zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1299N gr. woj. (Brodnica) – Krotoszyny – Szwarcenowo – dr. pow. Nr 1333N (Radomno) na odcinkach Łąkorz – Bielice oraz Krotoszyny – Szwarcenowo w km od 13+770 do 14+670”
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2015r. poz.1445) oraz art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r. poz.2164) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na roboty budowlane dla zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1299N gr. woj. (Brodnica) – Krotoszyny – Szwarcenowo – dr. pow. Nr 1333N (Radomno) na odcinkach Łąkorz – Bielice oraz Krotoszyny – Szwarcenowo w km od 13+770 do 14+670”.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowania, o którym mowa w §1 wchodzą :
1. Przewodniczący – Katarzyna Trzaskalska
2. Zastępca przewodniczącego – Alina Banaszewska
3. Sekretarz – Joanna Robaczewska
4. Członek komisji – Jolanta Jamroży
1. Przewodniczący – Katarzyna Trzaskalska
2. Zastępca przewodniczącego – Alina Banaszewska
3. Sekretarz – Joanna Robaczewska
4. Członek komisji – Jolanta Jamroży
§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, przy czym wybór wykonawcy robót lub unieważnienie postępowania podlega zatwierdzeniu przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
2. Przewodniczący komisji zobowiązany jest wykonywać wszystkie czynności, o których mowa w ust.1, zgodnie z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z oceną spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badania i oceny oferty na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do wykonawców odpowiada sekretarz komisji.
§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje przewodniczący komisji.
§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.
§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewelina Kubacka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-03-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Ochlak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-03-04 09:27:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Andrzejczak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-03-04 09:27:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Andrzejczak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-03-04 10:27:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 598 raz(y) |