ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: 114/573/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 114/573/2017

Szczegóły informacji

114/573/2017

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: 114/2017

Kadencja: V kadencja

Data wejścia w życie: 2017-08-31

Data podjęcia/podpisania: 2017-08-31

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2017-08-31

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru technicznego zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno”

Na podstawie:

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2016r. poz.814 ze zm.)Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:

Treść:

§ 1.  Powołuje się komisję do przeprowadzenia odbioru technicznego robót budowlanych wykonanych na zadaniu „”Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno realizowanym w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na la ta 2016-2019.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia odbioru wchodzą :
1.    Przewodniczący –  Katarzyna Trzaskalska
2.    Sekretarz –  Joanna Robaczewska
3.    Członek komisji – Alina Banaszewska
4.    Członek komisji –  Ryszard Kłosowski
5.    Członek komisji – Marcin Kraszkiewicz
§ 3. Komisja wykonuje czynności związane z odbiorem robót na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 4. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji odpowiada sekretarz komisji.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
« powrót do poprzedniej strony