Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 114/573/2017Drukuj informacjęAkt prawny: 114/573/2017Szczegóły informacji
114/573/2017
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 114/2017
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2017-08-31
Data podjęcia/podpisania: 2017-08-31
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2017-08-31
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru technicznego zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno”
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2016r. poz.814 ze zm.)Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia odbioru technicznego robót budowlanych wykonanych na zadaniu „”Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno realizowanym w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na la ta 2016-2019.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia odbioru wchodzą :
1. Przewodniczący – Katarzyna Trzaskalska
2. Sekretarz – Joanna Robaczewska
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Ryszard Kłosowski
5. Członek komisji – Marcin Kraszkiewicz
1. Przewodniczący – Katarzyna Trzaskalska
2. Sekretarz – Joanna Robaczewska
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Ryszard Kłosowski
5. Członek komisji – Marcin Kraszkiewicz
§ 3. Komisja wykonuje czynności związane z odbiorem robót na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 4. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji odpowiada sekretarz komisji.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.