Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 143/782/2018Drukuj informacjęAkt prawny: 143/782/2018Szczegóły informacji
143/782/2018
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 143/2018
Kadencja: V kadencja
Data wejścia w życie: 2018-06-19
Data podjęcia/podpisania: 2018-06-19
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2018-06-19
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru technicznego zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317N Marzęcice - gr. woj. (Pokrzydowo) na odcinku Małe Bałówki – Szafarnia (od km 4+305 do 9+755”
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2018r. poz.995 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia odbioru technicznego robót budowlanych wykonanych na zadaniu „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1317N Marzęcice – gr. woj. (Pokrzydowo) na odcinku Małe Bałówki – Szafarnia (od km 4+305 do km 9+755)” realizowanym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia odbioru wchodzą:
1. Przewodniczący – Katarzyna Trzaskalska
2. Sekretarz – Joanna Robaczewska
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Marcin Kraszkiewicz
5. Członek komisji – Ryszard Kłosowski
1. Przewodniczący – Katarzyna Trzaskalska
2. Sekretarz – Joanna Robaczewska
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Marcin Kraszkiewicz
5. Członek komisji – Ryszard Kłosowski
§ 3. Komisja wykonuje czynności związane z odbiorem robót na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 4. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji odpowiada sekretarz komisji.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.