Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 12/106/2019Drukuj informacjęAkt prawny: 12/106/2019Szczegóły informacji
12/106/2019
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 12/2019
Kadencja: VI kadencja
Data wejścia w życie: 2019-03-28
Data podjęcia/podpisania: 2019-03-28
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2019-03-28
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi na zadaniu „Zintegrowana Informacja Geodezyjna i Kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nowomiejskim”
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 511) oraz art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi na zadaniu „Zintegrowana Informacja Geodezyjna i Kartograficzna Warmii i Mazur w Powiecie Nowomiejskim – część III (C)”.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowań wchodzą :
1. Przewodniczący – Jerzy Czapliński
2. Zastępca przewodniczącego – Jolanta Domżalska
3. Sekretarz – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Jolanta Jamroży
§ 3. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami szczegółowymi.
§ 4. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z „Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp” oraz wytycznymi dotyczącymi „Organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Komisji przetargowej” obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Po zakończeniu postępowania komisja przetargowa przekazuje kompletną dokumentację przetargową komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za zamówienia publiczne.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Kierownik zamawiającego powołuje „komisję przetargową” do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Kierownik zamawiającego powołuje „komisję przetargową” do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.