Rejestr zmian
Pobierz dane XMLAkt prawny: 181/1141/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 181/1141/2023Szczegóły informacji
181/1141/2023
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 181/2023
Kadencja: VI kadencja
Data podjęcia/podpisania: 2023-10-26
Data wejścia w życie: 2023-10-26
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2023-10-26
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia zamówienia publicznego w trypie podstawowym bez negocjacji dla zadania Przebudowa przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 ze zm.) oraz art. 52 – 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia zamówienia publicznego w trypie podstawowym bez negocjacji dla zadania Przebudowa przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych, w zakresie obejmującym:
Część 1: Przebudowa przejścia dla pieszych na ulicy Żwirki i Wigury w ciągu drogi powiatowej Nr 1246N w miejscowości Nowe Miasto Lubawskie.
Cześć 2: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1252N w miejscowości Nowe Grodziczno.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowania wchodzą:
1. Przewodniczący - Jerzy Czapliński
2. Sekretarz - Wioleta Puwalska
3. Członek komisji - Marcin Kraszkiewicz
4. Członek komisji - Beata Widźgowska
5. Członek komisji - Krzysztof Andrzejczak
§ 3. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami szczególnymi.
§ 4. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z „Regulaminem pracy komisji przetargowej” obowiązującym w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Po zakończeniu postępowania, jednakże nie dłużej niż do czasu upływu terminu uprawniającego Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego do przeprowadzenia kontroli finansowej i rzeczowej zadania dokumentacja przetargowa będzie przechowywana w Zarządzie Dróg Powiatowych z/s w Kurzętniku.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Kierownik zamawiającego może powołać komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.