Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

101/490/2013

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: 101/2013

Kadencja: IV kadencja

Data wejścia w życie: 2013-02-26

Data podjęcia/podpisania: 2013-02-26

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2013-02-26

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na roboty budowlane dla zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1321N Kurzętnik – Nielbark”

Na podstawie:

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1592 ze zm.) oraz art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:

Treść:

§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na roboty budowlane dla zadania „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1321N Kurzętnik – Nielbark”.

§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowania, o którym mowa w §1 wchodzą :
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Zastępca przewodniczącego – Ryszard Kłosowski
3. Sekretarz – Joanna Robaczewska
4. Członek komisji – Wojciech Umiński

§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, przy czym wybór wykonawcy robót lub unieważnienie postępowania podlega zatwierdzeniu przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim

2. Przewodniczący komisji zobowiązany jest wykonywać wszystkie czynności, o których mowa w ust.1, zgodnie z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.

§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z oceną spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badania i oceny oferty na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.

§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do wykonawców odpowiada sekretarz komisji.

§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje przewodniczący komisji

§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.

§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.

§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
-
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
-
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-25 09:08:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-25 09:08:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-03-25 09:08:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
519 raz(y)