Rejestr zmian
Szczegóły informacji
XL/324/2013
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XL/2013
Kadencja: IV kadencja
Data wejścia w życie: 2013-06-27
Data podjęcia/podpisania: 2013-06-27
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2013-06-27
Tytuł aktu:
w sprawie ustalenia wskaźnika zadłużenia i przejęcia zobowiązań Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście Lubawskim.
Na podstawie:
Na podstawie art. 12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 595 j.t.) oraz art. 70, art. 71, art. 72 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 217 j.t.). Rada Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Na podstawie sprawozdania finansowego za rok 2012 oraz danych o zobowiązaniach i inwestycjach krótkoterminowych według stanu na dzień poprzedzający dzień złożenia wniosku o wpisanie spółki kapitałowej do rejestru przedsiębiorców, ustala wskaźnik zadłużenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście Lubawskim, którego wartość wynosi 4,67.
§ 2. Przejmuje się od Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście Lubawskim zobowiązanie cywilnoprawne ujęte w księgach rachunkowych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście Lubawskim wynikające z zaciągniętego kredytu w wysokości 2.533.116,00 zł, wraz z odsetkami kredytowymi.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 2. Przejmuje się od Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście Lubawskim zobowiązanie cywilnoprawne ujęte w księgach rachunkowych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowym Mieście Lubawskim wynikające z zaciągniętego kredytu w wysokości 2.533.116,00 zł, wraz z odsetkami kredytowymi.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.