Rejestr zmian
Szczegóły informacji
191/1216/2024
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 191/2024
Kadencja: VI kadencja
Data podjęcia/podpisania: 2024-02-08
Data wejścia w życie: 2024-02-08
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2024-02-08
Tytuł aktu:
w sprawie powołania zespołu projektowego do realizacji projektu pt: „Konserwacja zabytkowej parafialnej kaplicy p.w. Św. Huberta w Boleszynie”
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz.107) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1.
1. Powołuje się Zespół Projektowy do realizacji projektu pt: „Konserwacja zabytkowej parafialnej kaplicy p.w. Św. Huberta w Boleszynie” dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy zabytków edycja 1.
2. Dofinansowanie projektu zostanie przekazane w formie dotacji Beneficjentowi dotacji - Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Św. Marcina Biskupa w Boleszynie.
3. Skład Zespołu:
a) Koordynator projektu - Jolanta Domżalska - Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
b) Specjalista ds. inwestycji - Anna Kremska - Specjalista w Wydziale Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych
c) Specjalista ds. zamówień publicznych - Beata Widźgowska - Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych
d) Specjalista ds. finansowych i rozliczeń w projekcie - Sebastian Kiński - Skarbnik Powiatu/ Jolanta Jamroży – Główny Księgowy Budżetu
f) Specjalista ds. promocji projektu - Krzysztof Andrzejczak - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
4. Zespół powołuje się na okres realizacji projektu.
§ 2. Zadania poszczególnych członków Zespołu zawiera załącznik nr 1 do niniejszej uchwały
§3.
1. Na potrzeby pracy Zespołu projektowego powołuje się biuro projektu z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Grunwaldzka 3, pokój 112.
2. Nadzór organizacyjny nad działaniem biura sprawuje Koordynator projektu - Jolanta Domżalska - Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1 do uchwały Nr 191/1216/2024 Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 8 lutego 2024 r.
Zadania poszczególnych członków zespołu ds. realizacji projektu „Konserwacja zabytkowej parafialnej kaplicy p.w. Św. Huberta w Boleszynie”
§1
Do zadań Koordynatora należy:
Do zadań Koordynatora należy:
- organizowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzór merytoryczno-organizacyjny nad pracami zespołu ds. realizacji projektu w tym organizowanie spotkań roboczych oraz narad zespołu;
- nadzorowanie członków zespołu w zakresie przestrzegania instrukcji, procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej naborem - Bank Gospodarstwa Krajowego (dalej zwaną „BGK”) oraz procedurami i przepisami wewnętrznymi;
- bezpośredni nadzór nad realizacją projektu z zakresu zadań Wnioskodawcy w projekcie oraz zgodnie z postanowieniami umowy o dotację;
- bieżąca współpraca z przedstawicielami BGK i Beneficjentem dotacji w zakresie realizowanego projektu;
- przekazywanie BGK na każde jej wezwanie informacji i wyjaśnień na temat stanu przygotowania i realizacji projektu, w tym także przedkładanie wymaganych dokumentów;
- informowanie Przewodniczącego Zarządu Powiatu oraz IZ o wszelkich zagrożeniach w realizacji projektu;
- monitorowanie zgłoszonych zmian występujących w toku realizacji projektu w stosunku wniosku aplikacyjnego i udzielonej promesy - opracowanie pism do BGK, prowadzenie procedury zmiany zakresu wniosku;
- sporządzanie projektów uchwał i procedur niezbędnych do realizacji projektu we współpracy z pozostałymi członkami zespołu;
- prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektowej (z wyłączeniem dokumentacji przechowywanej zgodnie z przyjętymi procedurami w innych komórkach);
- zapewnianie organizacyjnej obsługi biura projektu.
§2
Do zadań Specjalisty ds. inwestycji należy:
Do zadań Specjalisty ds. inwestycji należy:
- współpraca z Beneficjentem dotacji w zakresie realizowanych inwestycji zgodnie z postanowieniami zawartymi w umowie o dotację;
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji;
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu.
§3
Do zadań Specjalisty ds. zamówień publicznych należy:
Do zadań Specjalisty ds. zamówień publicznych należy:
- współpraca z Beneficjentem dotacji w zakresie prowadzonych postępowań zakupowych zgodnie z warunkami zawartymi w dokumentach naboru, wniosku o promesę oraz warunkami określonymi w umowie o dotację;
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji w zakresie prowadzonych postępowań, planowanych zmian w ich zakresie i terminie ich realizacji oraz innych zagrożeń, które mogą mieć wpływ na realizację inwestycji;
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu.
§4
Do zadań Specjalisty ds. finansowych i rozliczeń w projekcie należy:
Do zadań Specjalisty ds. finansowych i rozliczeń w projekcie należy:
- prowadzenie dla projektu wyodrębnionej ewidencji księgowej;
- rozliczanie pod względem finansowym projektu na podstawie protokołów odbioru prac i umowy o dotację na realizację projektu;
- nadzór nad prowadzeniem rachunkowości projektu u Wnioskodawcy zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji naboru;
- gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji całej dokumentacji finansowej związanej z projektem;
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu.
§5
Do zadań Specjalisty ds. promocji projektu należy:
Do zadań Specjalisty ds. promocji projektu należy:
- prowadzenie właściwej promocji projektu, tj. zgodnej z warunkami naboru, jak i owiązującymi przepisami prawa i wytycznymi we współpracy z Beneficjentem dotacji;
- niezwłoczne informowanie Koordynatora projektu o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwą realizację projektu;
- przekazywanie dowodów/ dokumentów potwierdzających podjęte działania promocyjne do biura projektu;
- opisywanie dokumentów finansowych dotyczących promocji pod względem zgodności z zakresem merytorycznym;
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu;
- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Zespołu i Beneficjentem dotacji w zakresie niezbędnym do prowadzenia właściwej promocji projektu.