Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

OŚ.6341.22.2017.TG - Zawiadomienie o wszczęciu postępowania wodnoprawnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-09-06 14:12:42 przez Krzysztof Andrzejczak

Akapit nr - brak tytułu

OŚ.6341.22.2017.TG
Nowe Miasto Lubawskie, dn. 05.09.2017 r.
 
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania wodnoprawnego
 
Na podstawie art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity – Dz. U. z 2017 r., poz. 1257), wszczyna się na wniosek Dyrektora Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, postępowanie wodnoprawne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na:
- odprowadzanie podczyszczonych wód opadowych i roztopowych z odcinka drogi krajowej nr 15 w km 328+575 – 328+592 znajdującego się na działce nr 285/3 położonej w obrębie Bratian, gmina Nowe Miasto Lubawskie za pomocą wylotu W1 do rzeki Drwęcy w ilościach: Qmax/h=2,44 m3/h, Qśr/d=0,52 m3/d i Qmax/rok=93,91 m3/rok.
- odprowadzanie podczyszczonych wód opadowych i roztopowych z odcinka drogi krajowej nr 15 w km 328+592 – 328+619 znajdującego się na działce nr 285/3 położonej w obrębie Bratian, gmina Nowe Miasto Lubawskie za pomocą wylotu W2 do rzeki Drwęcy w ilościach: Qmax/h=3,83 m3/h, Qśr/d=0,82 m3/d i Qmax/rok=147,31 m3/rok.
Wobec powyższego zgodnie z art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku – Prawo wodne (tekst jednolity – Dz. U. z 2017 r., poz. 1121 ze zm.), informację o wszczęciu postępowania wodnoprawnego jak wyżej podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na okres 14 dni na tablicach ogłoszeń znajdujących się w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim i Urzędzie Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie oraz poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego.