Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Zarządzenie nr 137/2021 Starosty Nowomiejskiego z dnia 21 kwietnia 2021 r. w sprawie zmiany zarządzenia Starosty Nowomiejskiego nr 36/2015 z dnia 24 września 2015 r. w sprawie powołania Zespołu Oceniającego wdrażanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Powiatu Nowomiejskiego na lata 2014 - 2020

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-07-27 13:50:19 przez Krzysztof Andrzejczak

Akapit nr - brak tytułu

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1989 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. 2020 r., poz. 920) oraz art. 19 i 112 ust. 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. 2020 r., poz. 1876 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
§ 1 ust. 1 zarządzenia Starosty Nowomiejskiego nr 36/2015 z dnia 24 września 2015 r., w sprawie powołania Zespołu Oceniającego wdrażanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Powiatu Nowomiejskiego na lata 2014 - 2020 otrzymuje brzmienie:
„§ 1 Powołuje Zespół Oceniający wdrażanie Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Powiatu Nowomiejskiego na lata 2014 - 2020 w składzie:
1) Anna Marchlewska-Barczewska – dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Mieście Lubawskim, 
2) Ewa Murawska - Czarnecka – starszy pracownik socjalny w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Mieście Lubawskim,
3) Karolina Zaleś – samodzielny referent w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Mieście Lubawskim,
4) Barbara Przeradzka – Martko – przedstawiciel szkół ponadpodstawowych,
5) Krzysztof Piechocki – przedstawiciel jednostek pomocy społecznej,
6) Marcin Sobczak – przedstawiciel Powiatowego Urzędu Pracy,
7) Barbara Orłowska – przedstawiciel Starostwa Powiatowego,
8) Marcin Zalewski – przedstawiciel Powiatowej Rady Organizacji Pozarządowych”.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.