Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Zarządzenie Nr 244/2022 Starosty Nowomiejskiego z dnia 14 lipca 2022
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-08-02 22:05:53 przez Krzysztof Andrzejczak
w sprawie zmiany zarządzenia Nr 18/2019 Starosty Nowomiejskiego z dnia 1 kwietnia 2019 r. w sprawie stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim
Na podstawie art. 35 ust. 2 ustawy o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r , poz. 528)
oraz zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1797) jak i w celu zapewnienia w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim skutecznej kontroli zarządczej, zarządzam co następuje:
oraz zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1797) jak i w celu zapewnienia w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim skutecznej kontroli zarządczej, zarządzam co następuje:
§ 1. Wzór zgody stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia Nr 18/2019 Starosty Nowomiejskiego z dnia 1 kwietnia 2019 r. w sprawie stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. W § 5 ust. 4 otrzymuje brzmienie: „4. Informatyk wraz z Inspektorem Ochrony Danych oraz użytkownikiem dokonuje zniszczenia karty poprzez jej przecięcie. Wzór protokołu zniszczenia karty stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zarządzenia”.
§ 3. W § 6 ust. 4 otrzymuje brzmienie: „W przypadku nie odnowienia kwalifikowanego certyfikatu użytkownik, obowiązkowo w terminie do 14 dni od daty wygaśnięcia ważności certyfikatu rozlicza się z posiadanych urządzeń u informatyka Urzędu. Informatyk wraz z Inspektorem Ochrony Danych oraz użytkownikiem dokonuje zniszczenia karty poprzez jej przecięcie.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 2. W § 5 ust. 4 otrzymuje brzmienie: „4. Informatyk wraz z Inspektorem Ochrony Danych oraz użytkownikiem dokonuje zniszczenia karty poprzez jej przecięcie. Wzór protokołu zniszczenia karty stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zarządzenia”.
§ 3. W § 6 ust. 4 otrzymuje brzmienie: „W przypadku nie odnowienia kwalifikowanego certyfikatu użytkownik, obowiązkowo w terminie do 14 dni od daty wygaśnięcia ważności certyfikatu rozlicza się z posiadanych urządzeń u informatyka Urzędu. Informatyk wraz z Inspektorem Ochrony Danych oraz użytkownikiem dokonuje zniszczenia karty poprzez jej przecięcie.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.