Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zezwolenie na transport odpadów.Drukuj informacjęSprawa: Zezwolenie na transport odpadów.Szczegóły informacji
Zezwolenie na transport odpadów.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Środowiska i Rolnictwa
Ogłoszono dnia: 2012-10-17 09:17:58
Termin załatwienia
14 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy
Osoba kontaktowa
Dominika Witkowska
Miejsce załatwienia
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Rynek 1
pokój nr 17
Rynek 1
pokój nr 17
Telefon kontaktowy
56 4724218, faks 56 4724222
Adres e-mail
srod@powiat-nowomiejski.pl
Miejsce odbioru
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Rynek 1
pokój nr 17
Rynek 1
pokój nr 17
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wydanie zezwolenia na transport odpadów, przygotowany zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) w związku z art. 233 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu,
- Dowód wniesienia opłaty skarbowej.
- Dodatkowe dokumenty:kserokopia lub wydruk dokumentu potwierdzającego, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym – wydruk z systemu Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), wypis z Krajowego Rejestru Spółek (KRS)
Opłaty
Opłata skarbowa wynosi 616 zł, płatna z chwilą złożenia wniosku w kasie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim lub na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim: PKO BP S.A. O/Nowe Miasto Lubawskie 60 1020 3583 0000 3202 0011 3100 z dopiskiem: „opłata za wydanie zezwolenia na transport odpadów”
Tryb odwoławczy
odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Starosty Nowomiejskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia
Uwagi
- Zezwolenia na transport odpadów, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, zachowują ważność na czas na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym.
- Do czasu utworzenia rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), transportujący odpady są obowiązani do uzyskania zezwolenia na transport odpadów lub wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, na podstawie przepisów dotychczasowych.
Podstawa prawna
• Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.)
• Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21)
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206)
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.)
• Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21)
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206)
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.)