ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenie na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów.Drukuj informacjęSprawa: Pozwolenie na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów.

Szczegóły informacji

Pozwolenie na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Środowiska i Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2013-06-18 14:14:36

Termin załatwienia

Wydział Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, pokój nr 17

Osoba kontaktowa

Dominika Witkowska

Miejsce załatwienia

Wydział Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, pokój nr 17

Telefon kontaktowy

Tel. 56 47 24 218; fax 56 47 24 222

Adres e-mail

srod@powiat-nowomiejski.pl

Miejsce odbioru

Wydział Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, pokój nr 17

Wymagane Dokumenty

  1. wniosek o wydanie zezwolenia na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów, przygotowany zgodnie z art. 42 ust. 1 (zbieranie) i/lub ust. 2 (przetwarzanie) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21) podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu,
  2. decyzja środowiskowa, o której mowa w art. 71 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) – jeżeli jest wymagana,
  3. dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Dodatkowe dokumenty:
  1. kserokopia dokumentu potwierdzającego lub oświadczenie podpisane przez osobę uprawnioną, że wnioskodawca posiada tytuł prawny do terenu, na którym magazynuje odpady (umowa najmu, dzierżawy, akt własności),
  2. kserokopia lub wydruk dokumentu potwierdzającego, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym – wydruk z systemu Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), wypis z Krajowego Rejestru Spółek (KRS),

Opłaty

Opłata skarbowa wynosi 616 zł, płatna z chwilą złożenia wniosku w kasie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim lub na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim: PKO BP S.A. O/Nowe Miasto Lubawskie 60 1020 3583 0000 3202 0011 3100 z dopiskiem: „opłata za wydanie zezwolenia na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów”

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Starosty Nowomiejskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.

Uwagi

• Zezwolenia na zbieranie odpadów oraz zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach stają się odpowiednio zezwoleniami na zbieranie odpadów i zezwoleniami na przetwarzanie odpadów, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U.
z 2013 r. poz. 21).
• Zezwolenia na zbieranie odpadów oraz zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, zachowują ważność na czas, na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak niż przez dwa lata od dnia wejścia w życie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21).

Podstawa prawna

• Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21)
• Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206)
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1282 ze zm.)
« powrót do poprzedniej strony