Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: WYDANIE ZAŚWIADCZENIADrukuj informacjęSprawa: WYDANIE ZAŚWIADCZENIASzczegóły informacji
WYDANIE ZAŚWIADCZENIA
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Geodezji i Nieruchomości
Ogłoszono dnia: 2015-01-21 12:17:23
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Mirosława Paczkowska, Małgorzata Mężykowska
Miejsce załatwienia
ul. Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Telefon kontaktowy
tel. 56 47 24 233, faks 56 47 24 233
Adres e-mail
ewidencja@powiat-nowomiejski.pl
Sposób załatwienia
Wydanie zaświadczenia
Miejsce odbioru
ul. Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu nieruchomości (wzór wniosku w załączeniu)
Czas realizacji
Niezwłocznie
Opłaty
W celach emerytalno-rentowych – nieodpłatnie.
W innych celach - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł.
Opłata skarbowa winna być wniesiona do Burmistrza Miasta Nowe Miasto Lubawskie, a oryginał dowodu wpłaty dostarczony najpóźniej w dniu złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
W innych celach - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł.
Opłata skarbowa winna być wniesiona do Burmistrza Miasta Nowe Miasto Lubawskie, a oryginał dowodu wpłaty dostarczony najpóźniej w dniu złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
Tryb odwoławczy
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia służy zażalenie do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Nowomiejskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia.
Podstawa prawna
- Art. 217 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2014 poz.1628 ze zm.)