Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych - zmiana 15.03.2017
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Komunikacji i Transportu
Ogłoszono dnia: 2015-09-17 11:48:37
Termin załatwienia
Do 30 dni zgodnie z KPA
Osoba kontaktowa
Marcin Kraszkiewicz - inspektor
Miejsce załatwienia
Godziny pracy:
wtorek i czwartek
od 10:00 do 15:00
miejsce wykonywania pracy: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik
wtorek i czwartek
od 10:00 do 15:00
miejsce wykonywania pracy: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik
Telefon kontaktowy
56472416, 785936721
Adres e-mail
komunikacja@powiat-nowomiejski.pl, zdpnml@gmail.pl
Sposób załatwienia
Po rozpatrzeniu złożonego projektu organizacji ruchu organ zarządzający ruchem może:
1. Zatwierdzić organizację ruchu w całości lub w części:
a) bez zmian
b) po wprowadzeniu zmian lub wpisaniu uwag dotyczących wdrożenia organizacji ruchu;
2. Odesłać projekt w celu wprowadzenia poprawek;
3. Odrzucić projekt.
1. Zatwierdzić organizację ruchu w całości lub w części:
a) bez zmian
b) po wprowadzeniu zmian lub wpisaniu uwag dotyczących wdrożenia organizacji ruchu;
2. Odesłać projekt w celu wprowadzenia poprawek;
3. Odrzucić projekt.
Miejsce odbioru
ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Wymagane Dokumenty
1. Wypełniony wniosek
2. Załączniki – min. 2 egzemplarze projektów stałych lub czasowych organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami.
2. Załączniki – min. 2 egzemplarze projektów stałych lub czasowych organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami.
Czas realizacji
Termin załatwienia sprawy do 30 dni zgodnie z KPA
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Uwagi
Do przedstawionych do zatwierdzenia projektów powinny być dołączone opinie
1. Dla projektów obejmujących drogi powiatowe:
a) Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
b) Komenda Powiatowa Policji Nowe Miasto Lubawskie.
2. Dla projektów obejmujących drogi gminne:
a) Urząd Gminy
1. Dla projektów obejmujących drogi powiatowe:
a) Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
b) Komenda Powiatowa Policji Nowe Miasto Lubawskie.
2. Dla projektów obejmujących drogi gminne:
a) Urząd Gminy
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.),
2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729).
2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729).