ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OR.2110.1.2011Drukuj informację Ogłoszenie numer: OR.2110.1.2011

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista w Biurze Audytu i Kontroli

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Nowe Miasto Lubawskie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Specjalista w Biurze Audytu i Kontroli

Data udostępnienia: 2011-07-18

Ogłoszono dnia: 2011-07-18 przez Roman Sosnowski

Termin składania dokumentów: 2011-08-05 00:00:00

Nr ogłoszenia: OR.2110.1.2011

Zlecający: Starosta Nowomiejski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub prawniczym,
b) dodatkowe kwalifikacje (studia podyplomowe) z zakresu kontroli poparte odpowiednimi zaświadczeniami lub dyplomami,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) znajomość obsługi komputera (Word, Exel),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
a) doświadczenie w przeprowadzaniu zadań kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego,
b) znajomość problematyki finansów publicznych i zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
c) d) umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
e) samodzielność w podejmowaniu decyzji,
f) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
g) wiedza z zakresu metodologii i procedur przeprowadzania kontroli,
h) umiejętność konstruktywnego, analitycznego i logicznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie stosowanych w urzędzie i jednostkach podległych procedur systemu kontroli zarządczej,
b) monitorowanie przestrzegania we wszystkich jednostkach procedur systemu kontroli zarządczej oraz ich skuteczności i adekwatności w celu zapewnienia zgodnego z prawem, efektywnego, oszczędnego i terminowego zapewniania realizacji celów i zadań,
c) bieżący monitoring wykonywania zadań przez wszystkie jednostki organizacyjne i podległe w obszarach wysokiego ryzyka,
d) przeprowadzenie analizy ryzyka i samooceny funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w urzędzie przy współudziale kierowników jednostek organizacyjnych urzędu,
e) nadzór nad corocznym przeprowadzaniem analizy ryzyka i samooceny systemu kontroli zarządczej w jednostkach podległych,
f) zapewnienie, prawidłowego funkcjonowania biura pod względem organizacyjnym i merytorycznym,
g) prowadzenie spraw w zakresie wykonywania kontroli zarządczej wobec podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych Powiatu Nowomiejskiego.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8) referencje.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2011-08-05 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie starostwa, lub pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w biurze audytu i kontroli” w terminie do dnia 5 sierpnia 2011r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 15 - sekretariat Starosty.

VII. Informacje dodatkowe:

I etap: sprawdzenie przez komisję konkursową ofert kandydatów pod względem formalnymi dopuszczenie bądź odmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca ogólną wiedzę kandydatów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski/ oraz tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
a) kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
b) wymiar czasu pracy - 1/1 etatu,
c) umowa o pracę z wyłonionym kandydatem (podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym) zostaje zawarta na czas określony 6 miesięcy, w trakcie której zostaje przeprowadzona służba przygotowawcza. Po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zostaje zawarta umowa na czas nieokreślony,
d) zawarcie umowy o pracę w wyłonionym kandydatem (spełniającym kryteria art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21. 11. 2008 r. o pracownikach samorządowych – „posiadającym status pracownika samorządowego”), może poprzedzić umowa o pracę na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy. Warunki zawarcia kolejnej umowy regulują przepisy ustawy Kodeksu pracy.
Informacja:
Kwestionariusz osobowy oraz formularze oświadczeń znajdują się tutaj

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony