ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: KP. 1118-4/10Drukuj informację Ogłoszenie numer: KP. 1118-4/10

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista w Biurze Audytu i Kontroli

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Nowe Miasto Lubawskie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Specjalista w Biurze Audytu i Kontroli

Data udostępnienia: 2010-07-02

Ogłoszono dnia: 2010-07-02 przez Roman Sosnowski

Termin składania dokumentów: 2010-07-30 00:00:00

Nr ogłoszenia: KP. 1118-4/10

Zlecający: Starosta Nowomiejski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub prawniczym,
b) wymagany ogólny staż pracy minimum 4 lata w tym w administracji publicznej 2 lata,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) znajomość obsługi komputera (Word, Exel),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w przeprowadzaniu zadań kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego,
b) znajomość problematyki finansów publicznych i zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
c) dodatkowe kwalifikacje (studia podyplomowe) z zakresu kontroli poparte odpowiednimi zaświadczeniami lub dyplomami,
d) umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
e) samodzielność w podejmowaniu decyzji,
f) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
g) wiedza z zakresu metodologii i procedur przeprowadzania kontroli,
h) umiejętność konstruktywnego, analitycznego i logicznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie stosowanych w urzędzie i jednostkach podległych procedur systemu kontroli zarządczej,
b) monitorowanie przestrzegania we wszystkich jednostkach procedur systemu kontroli zarządczej oraz ich skuteczności i adekwatności w celu zapewnienia zgodnego z prawem, efektywnego, oszczędnego i terminowego zapewniania realizacji celów i zadań,
c) bieżący monitoring wykonywania zadań przez wszystkie jednostki organizacyjne i podległe w obszarach wysokiego ryzyka,
d) przeprowadzenie analizy ryzyka i samooceny funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w urzędzie przy współudziale kierowników jednostek organizacyjnych urzędu,
e) nadzór nad corocznym przeprowadzaniem analizy ryzyka i samooceny systemu kontroli zarządczej w jednostkach podległych,
f) zapewnienie, prawidłowego funkcjonowania biura pod względem organizacyjnym i merytorycznym,
g) prowadzenie spraw w zakresie wykonywania kontroli zarządczej wobec podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych Powiatu Nowomiejskiego.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8) referencje.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-07-30 00:00:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie starostwa, lub pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w biurze audytu i kontroli” w terminie do dnia 30 lipca 2010r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Kwestionariusz osobowy oraz formularze oświadczeń znajdują się  TUTAJ

VII. Informacje dodatkowe:

I etap: sprawdzenie przez komisję konkursową ofert kandydatów pod względem formalnymi dopuszczenie bądź odmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna sprawdzające wiedzę kandydatów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski/ oraz tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
Podstawowe warunki zatrudnienia:
a) kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
b) wymiar czasu pracy 1/2 etatu,
c) umowa o pracę z wyłonionym kandydatem (podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym) zostaje zawarta na czas określony 6 miesięcy, w trakcie której zostaje przeprowadzona służba przygotowawcza. Po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zostaje zawarta umowa na czas nieokreślony,
d) zawarcie umowy o pracę w wyłonionym kandydatem (spełniającym kryteria art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21. 11. 2008 r. o pracownikach samorządowych – „posiadającym status pracownika samorządowego”), może poprzedzić umowa o pracę na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy. Warunki zawarcia kolejnej umowy regulują przepisy ustawy Kodeksu pracy.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony