Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: KP. 1118-4/10Drukuj informację Ogłoszenie numer: KP. 1118-4/10Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Specjalista w Biurze Audytu i Kontroli
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Nowe Miasto Lubawskie
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Specjalista w Biurze Audytu i Kontroli
Data udostępnienia: 2010-07-02
Ogłoszono dnia: 2010-07-02 przez Roman Sosnowski
Termin składania dokumentów: 2010-07-30 00:00:00
Nr ogłoszenia: KP. 1118-4/10
Zlecający: Starosta Nowomiejski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub prawniczym,
b) wymagany ogólny staż pracy minimum 4 lata w tym w administracji publicznej 2 lata,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) znajomość obsługi komputera (Word, Exel),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia.
b) wymagany ogólny staż pracy minimum 4 lata w tym w administracji publicznej 2 lata,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) znajomość obsługi komputera (Word, Exel),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w przeprowadzaniu zadań kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego,
b) znajomość problematyki finansów publicznych i zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
c) dodatkowe kwalifikacje (studia podyplomowe) z zakresu kontroli poparte odpowiednimi zaświadczeniami lub dyplomami,
d) umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
e) samodzielność w podejmowaniu decyzji,
f) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
g) wiedza z zakresu metodologii i procedur przeprowadzania kontroli,
h) umiejętność konstruktywnego, analitycznego i logicznego myślenia.
b) znajomość problematyki finansów publicznych i zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
c) dodatkowe kwalifikacje (studia podyplomowe) z zakresu kontroli poparte odpowiednimi zaświadczeniami lub dyplomami,
d) umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
e) samodzielność w podejmowaniu decyzji,
f) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
g) wiedza z zakresu metodologii i procedur przeprowadzania kontroli,
h) umiejętność konstruktywnego, analitycznego i logicznego myślenia.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie stosowanych w urzędzie i jednostkach podległych procedur systemu kontroli zarządczej,
b) monitorowanie przestrzegania we wszystkich jednostkach procedur systemu kontroli zarządczej oraz ich skuteczności i adekwatności w celu zapewnienia zgodnego z prawem, efektywnego, oszczędnego i terminowego zapewniania realizacji celów i zadań,
c) bieżący monitoring wykonywania zadań przez wszystkie jednostki organizacyjne i podległe w obszarach wysokiego ryzyka,
d) przeprowadzenie analizy ryzyka i samooceny funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w urzędzie przy współudziale kierowników jednostek organizacyjnych urzędu,
e) nadzór nad corocznym przeprowadzaniem analizy ryzyka i samooceny systemu kontroli zarządczej w jednostkach podległych,
f) zapewnienie, prawidłowego funkcjonowania biura pod względem organizacyjnym i merytorycznym,
g) prowadzenie spraw w zakresie wykonywania kontroli zarządczej wobec podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych Powiatu Nowomiejskiego.
b) monitorowanie przestrzegania we wszystkich jednostkach procedur systemu kontroli zarządczej oraz ich skuteczności i adekwatności w celu zapewnienia zgodnego z prawem, efektywnego, oszczędnego i terminowego zapewniania realizacji celów i zadań,
c) bieżący monitoring wykonywania zadań przez wszystkie jednostki organizacyjne i podległe w obszarach wysokiego ryzyka,
d) przeprowadzenie analizy ryzyka i samooceny funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w urzędzie przy współudziale kierowników jednostek organizacyjnych urzędu,
e) nadzór nad corocznym przeprowadzaniem analizy ryzyka i samooceny systemu kontroli zarządczej w jednostkach podległych,
f) zapewnienie, prawidłowego funkcjonowania biura pod względem organizacyjnym i merytorycznym,
g) prowadzenie spraw w zakresie wykonywania kontroli zarządczej wobec podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych Powiatu Nowomiejskiego.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8) referencje.
2) kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8) referencje.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2010-07-30 00:00:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie starostwa, lub pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w biurze audytu i kontroli” w terminie do dnia 30 lipca 2010r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Kwestionariusz osobowy oraz formularze oświadczeń znajdują się TUTAJ
VII. Informacje dodatkowe:
I etap: sprawdzenie przez komisję konkursową ofert kandydatów pod względem formalnymi dopuszczenie bądź odmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna sprawdzające wiedzę kandydatów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski/ oraz tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna sprawdzające wiedzę kandydatów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski/ oraz tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
Podstawowe warunki zatrudnienia:
a) kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
b) wymiar czasu pracy 1/2 etatu,
c) umowa o pracę z wyłonionym kandydatem (podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym) zostaje zawarta na czas określony 6 miesięcy, w trakcie której zostaje przeprowadzona służba przygotowawcza. Po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zostaje zawarta umowa na czas nieokreślony,
d) zawarcie umowy o pracę w wyłonionym kandydatem (spełniającym kryteria art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21. 11. 2008 r. o pracownikach samorządowych – „posiadającym status pracownika samorządowego”), może poprzedzić umowa o pracę na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy. Warunki zawarcia kolejnej umowy regulują przepisy ustawy Kodeksu pracy.
a) kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
b) wymiar czasu pracy 1/2 etatu,
c) umowa o pracę z wyłonionym kandydatem (podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym) zostaje zawarta na czas określony 6 miesięcy, w trakcie której zostaje przeprowadzona służba przygotowawcza. Po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zostaje zawarta umowa na czas nieokreślony,
d) zawarcie umowy o pracę w wyłonionym kandydatem (spełniającym kryteria art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21. 11. 2008 r. o pracownikach samorządowych – „posiadającym status pracownika samorządowego”), może poprzedzić umowa o pracę na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy. Warunki zawarcia kolejnej umowy regulują przepisy ustawy Kodeksu pracy.