Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent w Wydziale Komunikacji i Transportu

Miejsce pracy: Nowe Miasto Lubawskie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział Komunikacji i Transportu

Data udostępnienia: 2010-09-21

Ogłoszono dnia: 2010-09-21 przez Roman Sosnowski

Termin składania dokumentów: 2010-10-01 00:00:00

Nr ogłoszenia: KP. 1118-15/10

Zlecający: Starosta Nowomiejski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie lub wyższe,
b) znajomość przepisów:
- ustawa Prawo o ruchu drogowym,
- rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów,
- rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie powiatowym.
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
h) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej /preferowana praktyka w wydziałach komunikacji/,
b) umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
c) samodzielność w podejmowaniu decyzji,
d) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
e) umiejętność konstruktywnego, analitycznego i logicznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego.
2. Zadania główne:
- wydawanie decyzji w sprawach rejestracji pojazdów na wniosek właściciela,
- wydawanie decyzji w sprawie czasowej rejestracji z urzędu,
- wydawanie decyzji o wyrejestrowaniu pojazdu,
- wydawaniu decyzji o nadaniu i umieszczeniu cech identyfikacyjnych na wniosek właściciela,
-dokonywanie w dowodach rejestracyjnych adnotacji urzędowych,
- potwierdzanie pojazdów ubyłych do innych organów rejestrujących,
- przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu,
- informowanie organów , instytucji i osób fizycznych oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu ,jeżeli prawo tego nie zabrania, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych.
3. Przestrzeganie i realizowanie przepisów wewnętrznych dotyczących kontroli zarządczej.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8) referencje.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2010-10-01 00:00:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie starostwa, lub pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Komunikacji i Transportu” w terminie do dnia 1 października 2010r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

VII. Informacje dodatkowe:

7. Etapy konkursu:
I etap: sprawdzenie przez komisję konkursową ofert kandydatów pod względem formalnymi dopuszczenie bądź odmowa dopuszczenia kandydatów do II etapu.
II etap: test pisemny i rozmowa kwalifikacyjna sprawdzające wiedzę kandydatów nt. przepisów wymienionych w punkcie 2, lit. a.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski/ oraz tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
8. Podstawowe warunki zatrudnienia:
a) kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
b) wymiar czasu pracy 1/1 etatu,
c) umowa o pracę z wyłonionym kandydatem (podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym) zostaje zawarta na czas określony 6 miesięcy, w trakcie której zostaje przeprowadzona służba przygotowawcza. Po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego służbę przygotowawczą zostaje zawarta umowa na czas nieokreślony,
d) zawarcie umowy o pracę w wyłonionym kandydatem (spełniającym kryteria art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21. 11. 2008 r. o pracownikach samorządowych – „posiadającym status pracownika samorządowego”), może poprzedzić umowa o pracę na okres próbny nie przekraczający 3 miesięcy. Warunki zawarcia kolejnej umowy regulują przepisy ustawy Kodeksu pracy.
Informacja:
Kwestionariusz osobowy oraz formularze oświadczeń znajdują się TUTAJ

Załączniki