ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie - Mroczno - Słup na odcinku Gwiździny - MrocznoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie - Mroczno - Słup na odcinku Gwiździny - Mroczno

Szczegóły informacji

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lubawskie - Mroczno - Słup na odcinku Gwiździny - Mroczno

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 10816 - 2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-02-03 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-02-03 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu, zamkniętej kopercie, w pokoju Nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego) lub przesłać na adres zamawiajacego: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1 ; 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Ogłoszono dnia: 2017-01-19 przez Andrzej Ochlak

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie, 31 stycznia 2017 r.
GM.272.2.3.2017

Informacja o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno

Na podstawie art.38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) wprowadza się zmianę w treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu..
Zmiana dotyczy :
1. Załącznik nr 6a do SIWZ Dokumentacja projektowa
Zmianie ulegają : Rys.2.5, Rys.2.6, Rys.2.7, Rys.2.8, Rys.2.9, Rys.2.10
Rysunki te, po dokonanych zmianach, stanowią załącznik do niniejszej informacji
2. Załącznik nr 8a do SIWZ Przedmiar robót.
Zmianie ulegają następujące pozycje przedmiaru robót :
Poz.36 Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat. II-IV - 50 cm głębokości koryta, z odwozem
Poz.37 Wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 15 cm
Poz.40 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 18 cm (frakcja 0/63mm) - poszerzenia
Poz.41 Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 12 cm (frakcja 0/31,5 mm)
Poz.42 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem
Poz.43 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa podbudowy asfaltowa - grubość po zagęszcz. 5 cm - na poszerzeniach - AC16W
Załącznik nr 8a do SIWZ, po dokonanych zmianach, stanowi załącznik do niniejszej informacji.
_______________________________________
Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 10816-2017 z dnia 19-01-2017 - Nowe Miasto Lubawskie
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno. Projekt zakłada przebudowę drogi na odcink...
________________________________________
Ogłoszenie nr 10843 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Nowe Miasto Lubawskie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 10816
Data: 19/01/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, Krajowy numer identyfikacyjny 87111887900000, ul. ul. Rynek  1, 13300   Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 056 4724220, e-mail sekretariat@powiat-nowomiejski.pl; zampubl@powiat-nowomiejski.pl, faks 056 4724222.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.2)
Punkt: Termin składania ofert
W ogłoszeniu jest: Data: , godzina: , Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
W ogłoszeniu powinno być: Data:03/02/2017 , godzina:11:00 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Oferta musi być sporządzona w języku polskim
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6.3)
Punkt: Termin związania ofertą
W ogłoszeniu jest: Termin związania ofertą:
W ogłoszeniu powinno być: Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 
Ogłoszenie nr 10816 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Nowe Miasto Lubawskie: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, krajowy numer identyfikacyjny 87111887900000, ul. ul. Rynek  1, 13300   Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 056 4724220, e-mail sekretariat@powiat-nowomiejski.pl; zampubl@powiat-nowomiejski.pl, faks 056 4724222. 
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-nowomiejski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak 
www.bip.powiat-nowomiejski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie 
adres 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu, zamkniętej kopercie, w pokoju Nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego) lub przesłać na adres zamawiajacego
Adres: 
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1 ; 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno
Numer referencyjny: GM.272.2.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. – Mroczno – Słup na odcinku Gwiździny – Mroczno. Projekt zakłada przebudowę drogi na odcinku od km 4+050 do km 10+135 (6,085 km). Ze względu na konieczność dowiązania zaplanowanego do budowy w Gwiździnach chodnika do istniejącego ciągu pieszego roboty budowlane prowadzone będą od km 3+900, przy czym na odcinku 3+900 – 4+050 (150 mb) prowadzone będą poza jezdnią (chodnik oddzielony zostanie od jezdni pasem zieleni). Przebudowa drogi obejmuje w szczególności : 1. Roboty przygotowawcze, w tym : a) frezowanie miejsc zawyżonych istniejącej nawierzchni b) czyszczenie, regulację istniejących rowów z umocnieniem skarp w miejscach tego wymagających 2. Odwodnienie : a) Wykonanie wpustów ulicznych (poza pasem ruchu) z ułożeniem przykanalików b) Wykonanie ścieków skarpowych 3. Wykonanie przepustów pod zjazdami z umocnieniem wlotów. 4. Jezdnia : a) Poszerzenie jezdni (z wykonaniem warstw konstrukcyjnych) do osiągnięcia szerokości pasa ruchu 3 m b) -Wzmocnienie jezdni poprzez :  -wyrównanie mieszanką mineralno-bitumiczną istniejącej nawierzchni  -wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm na całej długości przebudowywanego odcinka  wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm na całej długości przebudowywanego odcinka 5. Zjazdy z asfaltobetonu na istniejącej podbudowie (3 szt.) – skrzyżowania z istniejącymi drogami o nawierzchni asfaltowej : a) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm b) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm 6. Zjazdy z asfaltobetonu – przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, w celu dowiązania ich niwelety do niwelety drogi po przebudowie : a) Wykonanie warstwy odsączającej b) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie c) Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm d) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości średnio 4 cm 7. Chodniki z kostki betonowej : a) Budowa w Gwiździnach chodnika z kostki betonowej (po lewej stronie drogi) szerokości 1,5 m, oddzielonego od jezdni pasem zieleni b) Przebudowa chodnika w Mrocznie z kostki betonowej (po lewej stronie drogi) przy krawędzi jezdni z poszerzeniem do 2 m c) Budowa chodnika w Mrocznie z kostki betonowej (po prawej stronie drogi) szerokości 1,5 m, oddzielonego od jezdni pasem zieleni 8. Zatoka autobusowa, azyle : a) Wykonanie zatoki autobusowej w Mroczenku z peronem. b) Wykonanie peronów przy przystankach autobusowych w Mrocznie c) Wykonanie wysp spowalniających ruch na wlocie w obszar zabudowany Gwiździn i Mroczna d) Wykonanie azylu przy przejściu dla pieszych w Mrocznie e) umocnienie brukiem łuków skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1252N 9. Roboty wykończeniowe : a) Wymiana oznakowania pionowego na odblaskowe. b) Wykonanie oznakowania poziomego – grubowarstwowo ( w tym oznakowanie przystanków autobusowych bez zatoki liniami P-17 i przejścia dla pieszych znakami P-10 ) c) Regulacja wysokości poboczy gruntowych po obu stronach drogi na całej długości 10. Oświetlenie drogowe : wykonanie linii kablowej z ustawieniem 7 słupów oświetleniowych w Mrocznie po lewej stronie drogi. 3.3 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7) 3.4 W celu umożliwienia dokonania wyceny robót w sposób porównywalny dla wszystkich wykonawców przystępujących do przetargu, jako materiał pomocniczy załączono przedmiar robót (załącznik nr 8). Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Wszystkie wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających cechy funkcjonalne i parametry takie same lub zbliżone do tych przyjętych w obliczeniach lub pokazanych na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. Jakość równoważnych materiałów i urządzeń nie może być gorsza od jakości konkretnych produktów określonych w dokumentacji projektowej, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art.29 ust.3a PZP zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do wykonania warstw jezdni z masy mineralno-bitumnicznej były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Okres rękojmi dla przedmiotu zamówienia, zgodnie z Art. 568. § 1. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) wynosi 5 lat od dnia wydania. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania. Okres udzielonej gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert, przy czym gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości na wykonane roboty dłuższy niż 84 miesiące (7 lat) licząc od daty odbioru końcowego, zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie okres gwarancji jako 84 miesiące. 

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/09/2017

II.9) Informacje dodatkowe: Rozpoczęcie realizacji zdania – w ciągu 7 dni od daty przekazania placu budowy, przy czym przekazanie placu budowy nastąpi w kwietniu 2017r. Termin zakończenia realizacji zadania nie później w niż do 15 września 2017r. Termin realizacji zadania stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert, przy czym najdłuższy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia to 15 września 2017r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi zamawiającemu (na wezwanie) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000 zł 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: zamawiający stawia warunki dotyczące: 1. doświadczenia wykonawcy W celu potwierdzenia spełnienia warunku zamawiający wymaga złożenia (na wezwanie) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z przedstawionych dokumentów wynikać będzie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonawca wykonywał min.2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. takich które polegały na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej (szer. min 6 m) na odcinku o długości nie mniejszej niż 2 km, a zakres robót obejmował w szczególności wykonanie co najmniej chodnika (placu lub parkingu) z kostki betonowej, warstwy profilującej (lub warstwy wiążącej) z mieszanki mineralno-asfaltowej oraz warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej. 2. kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia warunku zamawiający wymaga złożenia (na wezwanie) : a) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z przedstawionego wykazu będzie wynikało, że wykonawca dysponuje osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, spełniającą warunek posiadania kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy, opisany w pkt.5.12 ust.2 lit..b b) oświadczenia na temat kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli w stosunku do osoby wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy wykonawca złoży oświadczenie, że : a) osoba ta posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), przy czym zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia obywateli państw członkowskich (państwa członkowskie Unii Europejskiej. Konfederacja Szwajcarska, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oświadczenie, że osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w specjalności drogowej oraz posiada odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub oświadczenie że wymieniona osoba ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (tzw. świadczenie usług trans granicznych) b) osoba ta jest członkiem, lub jest tymczasowo wpisana na listę członków, odpowiedniej izby samorządu zawodowego zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2014r., poz.1946) 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający wymaga aby wykonawca złożył na wezwanie w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów : 1. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 PZP Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów zastąpić je należy dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. 2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności 3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne 4. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz.716). W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty zamawiający żąda złożenia w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt.5.2 ust.12 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga aby wykonawca złożył na wezwanie w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów : 1. potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego warunku udziału w postępowaniu 2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Z przedstawionych dokumentów wynikać powinno, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonawca wykonywał min.2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. takich które polegały na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej (szer. min 6 m) na odcinku o długości nie mniejszej niż 2 km, a zakres robót obejmował w szczególności wykonanie co najmniej chodnika (placu lub parkingu) z kostki betonowej, warstwy profilującej (lub warstwy wiążącej) z mieszanki mineralno-asfaltowej oraz warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej. W przypadku gdy wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie 3. oświadczenia na temat kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy tj. w stosunku do osoby wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy : a) Oświadczenia, że osoba ta posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia obywateli państw członkowskich (państwa członkowskie Unii Europejskiej. Konfederacja Szwajcarska, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oświadczenie, że osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w specjalności drogowej oraz posiada odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub oświadczenie że wymieniona osoba ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (tzw. świadczenie usług trans granicznych) b) oświadczenia, że osoba ta jest członkiem, lub jest tymczasowo wpisana na listę członków, odpowiedniej izby samorządu zawodowego zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2014r., poz.1946) 4. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak, 
Informacja na temat wadium 
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego PKO BP Nowe Miasto Lub. 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859 Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.45 ust.6 pkt.5 ustawy PZP należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę lub zatrzyma wadium wraz z odsetkami w oparciu o przepisy art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
cena
0.6
okres gwarancji
0.15
termin wykonania
0.15
warunki płatności
0.10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w formie aneksu w następujących przypadkach: 1. ze względu na konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia : a) ze względu na konieczność naprawienia zniszczeń powstałych w wyniku wystąpienia nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych (np. obfitych opadów, wichur, itp.) b) w przypadku wstrzymania prac przez właściwe służby ze względu na zaistniałe nieprzewidziane sytuacje losowe takie jak np. : dokonane w trakcie prowadzonych robót odkrycia archeologiczne, znalezienie niewybuchu lub niewypału, itp. c) ze względu na konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych (np. nadzoru budowlanego, nadzoru archeologicznego, konserwatora zabytków, itp.), których konieczność realizacji nie została spowodowana przez Wykonawcę d) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych wymagających wydłużenia terminu o czas niezbędny do ich realizacji, jeżeli ze względu na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie terminu określonego w pkt.4.2 SIWZ 2. ze względu na zmianę urzędową, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT zostanie on zmieniony tak, aby dostosować go do obowiązujących przepisów. 3. Ze względu na konieczność zmiany wykonawcy, któremu udzielono zamówienia wykonawcę będzie mógł zastąpić nowy wykonawca powstały w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o których mowa w art.144 ust.1e PZP 4. ze względu na zmianę osób wskazanych w umowie do realizacji zadania będą one mogły być zmienione, przy czym zmiana kierownika budowy wymaga wniosku Wykonawcy uzasadniającego przyczynę zmiany. Zmiana osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy wymaga wskazania przez Wykonawcę innej osoby spełniającej warunek, o którym mowa w pkt.5.12 ust.2 lit. b SIWZ oraz dostarczenia Zamawiającemu dokumentów wymienionych w pkt.15.4, 15.5 i 15.6 SIWZ 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: , godzina: , 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

IV.6.3) Termin związania ofertą: 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Robaczewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Ochlak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-19 14:15:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-19 14:51:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-23 17:24:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1633 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony