ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługa geodezyjna polegająca na wykonaniu wektorowej mapy zasadniczej dla najbardziej zurbanizowanych terenów wiejskich w Powiecie NowomiejskimDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usługa geodezyjna polegająca na wykonaniu wektorowej mapy zasadniczej dla najbardziej zurbanizowanych terenów wiejskich w Powiecie Nowomiejskim

Szczegóły informacji

Usługa geodezyjna polegająca na wykonaniu wektorowej mapy zasadniczej dla najbardziej zurbanizowanych terenów wiejskich w Powiecie Nowomiejskim

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starosta nowomiejski

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 235289 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-09-08 14:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-09-08 14:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego)

Ogłoszono dnia: 2010-08-31 przez Alina Banaszewska

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie: Usługa geodezyjna polegająca na wykonaniu wektorowej mapy zasadniczej dla najbardziej zurbanizowanych terenów wiejskich w Powiecie Nowomiejskim
Numer ogłoszenia: 235289 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Nowomiejski , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

* Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa geodezyjna polegająca na wykonaniu wektorowej mapy zasadniczej dla najbardziej zurbanizowanych terenów wiejskich w Powiecie Nowomiejskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu wektorowej mapy zasadniczej w skali 1:500 dla najbardziej zurbanizowanych terenów wiejskich w Powiecie Nowomiejskim w programie Ewmapy Win 9.x.x. Przedmiotem opracowania są 4 obiekty - obręby wiejskie o zabudowie i sieci uzbrojenia terenu charakterystycznej dla terenów miejskich. Dla każdego obrębu należy w obszarze opracowania wykonać wektoryzację analogowej mapy zasadniczej - map sytuacyjno-wysokościowych. Każdy z obiektów stanowi odrębną część zamówienia w tym: Część I : obiekt 1 - Biskupiec, gmina Biskupiec - obszar opracowania obejmuje 10 arkuszy map w skali 1:1000, średnie wypełnienie wynosi około 65% i obejmuje powierzchnię około 262 ha Część II : obiekt 2 - Bratian, gmina Nowe Miasto Lubawskie - obszar opracowania obejmuje 17 arkuszy map w skali 1:1000, średnie wypełnienie wynosi około 42% i obejmuje powierzchnię około 283 ha Część III : obiekt 3 - Grodziczno, gmina Grodziczno - obszar opracowania obejmuje 12 arkuszy map w skali 1:1000, średnie wypełnienie wynosi około 47% i obejmuje powierzchnię około 226 ha Część IV: obiekt 4 - Kurzętnik, gmina Kurzętnik - obszar opracowania obejmuje 26 arkuszy map w skali 1:1000, średnie wypełnienie wynosi około 66% i obejmuje powierzchnię około 684 ha W przypadku, gdy suma najkorzystniejszych ofert przekroczy środki posiadane przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie będzie mógł zwiększyć wielkości środków na finansowanie zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia w pierwszej kolejności postępowania dla części III zamówienia - obiekt 3 Grodziczno a w następnej kolejności dla części II - obiekt Bratian. Szczegółową charakterystykę obiektów i rzeczowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 - Warunki techniczne i rzeczowy zakres zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

*

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
*

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia
*

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli : w załączniku nr 3 Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, zostanie wykazane, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje min. jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe o których mowa w art.43 pkt.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. z 2005 Dz. U. Nr 240 poz.2027 ze zm.) - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne
*

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

*

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
*

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
*

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w formie aneksu do umowy: 1) konieczności zmiany umownego terminu realizacji usługi, mającego wpływ na termin wykonywania usługi objętej zamówieniem, z powodu: a) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) Zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Grunwaldzka 3 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-08-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-08-31 20:30:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-08-31 20:38:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-29 07:45:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1263 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony