ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o.

Szczegóły informacji

Dostawa specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 388704 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-01 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-12-01 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowowmiejskiego).

Ogłoszono dnia: 2011-11-21 przez Alina Banaszewska

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU - AMBULANSU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 388704 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU - AMBULANSU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego zgodnego z wymaganiami technicznymi opisanymi w załączniku Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia, 2) rok produkcji - 2011 fabrycznie nowy, 3) zamontowanie wyposażenia w ambulansie medycznym zgodnego w wymaganiami opisanymi w załączniku Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia, 4) wymagania dotyczące serwisu : autoryzowane stacje serwisowe zlokalizowane w odległości maksymalnie do 150 km od siedziby użytkownika ambulansu (wykaz stacji będzie stanowił załącznik do umowy podpisanej z wybranym wykonawcą), 5) dostawę ambulansu medycznego do użytkownika Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie 6) Dodatkowe wymagania zamawiającego : Wykonawca przekaże Zamawiającemu , przed dniem odbioru pojazdu, dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancji i fakturę zakupu, tak aby Zamawiający mógł zarejestrować pojazd,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01 grudnia 2011 r. do godz. 11:00.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu j.w. w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu j.w. w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu j.w. w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu j.w. w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Deklaracja zgodności CE na zamontowane wyposażenie ambulansu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowowmiejskiego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-22 08:06:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-22 08:32:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-08 14:12:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1274 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony