ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o.

Szczegóły informacji

Dostawa specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 429716 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-24 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-12-24 09:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

Ogłoszono dnia: 2011-12-16 przez Alina Banaszewska

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU - AMBULANSU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM Sp. z o.o.

Numer ogłoszenia: 429716 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.
• Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO ŚRODKA TRANSPORTU - AMBULANSU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Spółka z o.o. ul. Mickiewicza 10 ,13-300 Nowe Miasto Lubawskie 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę specjalistycznego środka transportu - ambulansu medycznego zgodnego z wymaganiami technicznymi opisanymi w załączniku Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, 2) rok produkcji - 2011 fabrycznie nowy, 3) zamontowanie wyposażenia w ambulansie medycznym zgodnego w wymaganiami opisanymi w załączniku Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia, 4) wymagania dotyczące serwisu : autoryzowane stacje serwisowe zlokalizowane w odległości maksymalnie do 150 km od siedziby użytkownika ambulansu (wykaz stacji będzie stanowił załącznik do umowy podpisanej z wybranym wykonawcą), 5) dostawę ambulansu medycznego do użytkownika Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie 6) Dodatkowe wymagania zamawiającego : Wykonawca przekaże Zamawiającemu , przed dniem odbioru pojazdu, dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancji i fakturę zakupu, tak aby Zamawiający mógł zarejestrować pojazd,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24 grudnia 2011 r. do godz. 09:00.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp - załącznik Nr 3 do siwz:
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp - załącznik Nr 3 do siwz:
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp - załącznik Nr 3 do siwz:
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp - załącznik Nr 3 do siwz:
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-16 14:01:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-16 14:04:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-27 13:52:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1265 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony