ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etapDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap

Szczegóły informacji

Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 39012 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-02-14 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-02-14 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego)

Ogłoszono dnia: 2013-01-29 przez Alina Banaszewska

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap
Numer ogłoszenia: 39012 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.
• Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap - pochodzącego z bieżącej produkcji , fabrycznie nowego: Część I - kserokopiarka, niszczarka, Część II - zestawy komputerowe, drukarka oraz projektory z ekranami. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) montaż i uruchomienie projektorów, montaż ekranów (dotyczy części II) w miejscach wskazanym przez użytkownika, b) otwarcie opakowań w celu sprawdzenia zawartości, c) przedłożenie wymaganych obowiązującymi przepisami atestów i certyfikatów, Szczegółowy wykaz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia z określeniem minimalnych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1C do siwz specyfikacja techniczna wyposażenia - dotyczy części I oraz załącznik nr 1 D do siwz specyfikacja techniczna wyposażenia - dotyczy części II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert oddzielnie na poszczególne powyższe części, z których każda stanowi oddzielne zamówienie: Jeden wykonawca może składać ofertę na wszystkie części lub na wybraną część..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-9, 30.12.11.00-4, 30.19.14.00-8, 38.65.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki j.w., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki j.w., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki j.w., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki j.w., jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy: a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi oraz okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany: z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap - pochodzącego z bieżącej produkcji , fabrycznie nowego: Część I - kserokopiarka, niszczarka, Część II - zestawy komputerowe, drukarka oraz projektory z ekranami. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) montaż i uruchomienie projektorów, montaż ekranów (dotyczy części II) w miejscach wskazanym przez użytkownika, b) otwarcie opakowań w celu sprawdzenia zawartości, c) przedłożenie wymaganych obowiązującymi przepisami atestów i certyfikatów, Szczegółowy wykaz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia z określeniem minimalnych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1C do siwz specyfikacja techniczna wyposażenia - dotyczy części I oraz załącznik nr 1 D do siwz specyfikacja techniczna wyposażenia - dotyczy części II..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.19.14.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal dydaktycznych dla Projektu Budowa Zespołu Szkół Zawodowych w Kurzętniku - I etap - pochodzącego z bieżącej produkcji , fabrycznie nowego: Część I - kserokopiarka, niszczarka, Część II - zestawy komputerowe, drukarka oraz projektory z ekranami. 4) Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) montaż i uruchomienie projektorów, montaż ekranów (dotyczy części II) w miejscach wskazanym przez użytkownika, b) otwarcie opakowań w celu sprawdzenia zawartości, c) przedłożenie wymaganych obowiązującymi przepisami atestów i certyfikatów, Szczegółowy wykaz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia z określeniem minimalnych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 1C do siwz specyfikacja techniczna wyposażenia - dotyczy części I oraz załącznik nr 1 D do siwz specyfikacja techniczna wyposażenia - dotyczy części II..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 38.65.21.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony