ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście LubawskimDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim

Szczegóły informacji

Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 297358 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-08-12 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-08-12 11:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 15 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego)

Ogłoszono dnia: 2013-07-26 przez Alina Banaszewska

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie: Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 297358 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Mieście Lubawskim. Inwestycja realizowana będzie na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, ustaleń SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 45 26 27 00 - 8 przebudowa budynków kod CPV 45 33 00 00 - 9 roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne kod CPV 45 31 00 00 - 3 roboty instalacyjne elektryczne 3) Zakres realizacji obejmuje: a) obsługę geodezyjną, b) roboty budowlane związane z przebudową, c) instalacje wodno-kanalizacyjne wewnętrzne, d) instalacje centralnego ogrzewania, e) instalacje wentylacji mechanicznej, f) instalacje elektryczne wewnętrzne, g) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: a) w dokumentacji projektowej - (Załącznik Nr 1 do SIWZ), b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - (Załącznik Nr 2 do SIWZ), c) przedmiarach robót - ( Załącznik Nr 3 do SIWZ) 5) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej wskazano konkretnych producentów materiałów i urządzeń celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz.U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), zamawiający dopuszcza przyjęcie innych - równoważnych materiałów i urządzeń niż zaprojektowane. Równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających cechy funkcjonalne i parametry takie same lub zbliżone do tych przyjętych w obliczeniach lub pokazanych na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. Jakość równoważnych materiałów i urządzeń nie może być gorsza od jakości konkretnych produktów określonych w dokumentacji projektowej, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie przebudowanego w części obiektu, a także spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP Nowe Miasto Lub. 81 1020 3583 0000 3102 0051 0859 W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - przetarg - Przebudowa części pomieszczeń budynku internatu na potrzeby PŚDS w Nowym Mieście Lubawskim 4) Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

w zakresie tego punktu - wykonywał roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączając dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie wykazu wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie j.w. ze wskazaniem najważniejszych robót, przez co rozumie się minimum dwie roboty budowlane związane z budową, remontem lub przebudową budynku użyteczności publicznej o wartości każdej z robót co najmniej 200 000 złotych brutto, dla których Wykonawca złoży poświadczenia, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - inne dokumenty, takie jak protokoły odbioru robót lub listy referencyjne potwierdzające należyte wykonanie tych robót oraz określające, czy te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

w zakresie tego punktu - dysponuje lub będzie dysponował osobami do kierowania budową oraz robotami budowlanymi i instalacyjnymi, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, załączając wykaz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie wykazu uwzględniającego następujące osoby: kierownika budowy (wymóg nałożony decyzją pozwolenia na przebudowę) i kierownika robót budowlanych - dopuszcza się pełnienie tych dwóch funkcji przez jedną osobę, kierownika robót elektrycznych oraz kierownika robót instalacji sanitarnych. Kierownicy zobowiązani są posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania budową i robotami w odpowiedniej specjalności.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

w zakresie tego punktu - posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie przedstawienia przez wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie odpowiadającej wysokości złożonej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie : a) terminu wykonania zamówienia - w przypadku konieczności zlecenia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektowych z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. - przedłużającej się procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót budowlanych, wynikającej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, - wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji w terminie, b) wynagrodzenia: - w przypadku urzędowej zmiany podatków ponoszonych przez Wykonawcę (w szczególności podatku VAT); - zmiany przedmiotu umowy, o której mowa poniżej w pkt c i d W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone o wartość niewykonanych robót na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy lub zwiększone , zgodnie z Ustawą Pzp. c) zmiany przedmiotu umowy w przypadku konieczności zmniejszenia/zwiększenia przez Zamawiającego części robót , np. z powodu błędu w dokumentacji lub z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone o wartość niewykonanych robót na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy lub zwiększone , zgodnie z Ustawą Pzp. d) zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z zakresu przedmiotu zamówienia montażu platformy przyściennej dla osób niepełnosprawnych w przypadku braku dofinansowania z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 7) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego. 8) Wszystkie powyższe postanowienia tworzą katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona BIP: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 15 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-26 12:35:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-26 12:41:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-08-27 17:07:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1178 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony