ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont drogi powiatowej Nr 1293N Biskupiec - ŁąkorzDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont drogi powiatowej Nr 1293N Biskupiec - Łąkorz

Szczegóły informacji

Remont drogi powiatowej Nr 1293N Biskupiec - Łąkorz

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 39338 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-26 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-26 12:01:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 ; 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16.

Ogłoszono dnia: 2010-02-11 przez Alina Banaszewska

Treść:

Nowe Miasto Lubawskie: Remont drogi powiatowej Nr 1293N Biskupiec - Łąkorz
Numer ogłoszenia: 39338 - 2010; data zamieszczenia: 11.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

* Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1293N Biskupiec - Łąkorz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu drogi powiatowej nr 1293N Biskupiec - Łakorz na całej długości tj od km 0+000 do km 6+980 3.2 Zakres robót obejmuje: a) Roboty przygotowawcze : Wycinka drzew z pobocza drogi. Frezowanie pni pozostałych w poboczu drogi po wcześniejszej wycince drzew Rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej przy drzewach (wyboje spowodowane korzeniami drzew) i na moście (odciążenie płyty pomostowej mostu) Wyrównanie miejscowych zapadnięć jezdni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2 Wyrównanie miejscowych zapadnięć jezdni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 70 kg/m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem z zagęszczeniem mechanicznym- grubość po zagęszczeniu 5 cm b) Nakładka na istniejącą nawierzchnię drogi : Profilowanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 80 kg/m2 na odcinku od km 0+023 do km 3+625 oraz na wydzielonej zatoce autobusowej w m.Sędzice Profilowanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 70 kg/m2 na odcinku od km 4+298 do km 4+818 oraz od km 4+835 do km 6+980 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubość po zagęszczeniu 4 cm na odcinku od km 3+625 do km 4+298 Wykonanie warstwy ścieralnej poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym na odcinku od km 0+023 do km 3+625, na wydzielonej zatoce autobusowej w m. Sędzice, na odcinku od km 4+298 do km 4+818 oraz na odcinku od km 4+835 do km 6+980 c) Korekta przechyłki na łuku poziomym w miejscowości Lipinki, na skrzyżowaniu z drogą gminną Lipinki-Mierzyn (na odcinku od km 4+250 o km 4+270) d) Korekta łuku poziomego na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1236N w miejscowości Łąkorz Wyrównanie podbudowy klińcem- grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm Wyrównanie jezdni masą mineralno-asfaltową w ilości 90 kg/m2 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubość po zagęszczeniu 4 cm e) Odnowa nawierzchni w obrębie skrzyżowań Profilowanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 90 kg/m2 na dojeździe do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 538 oraz na dojeździe do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1236N Wykonanie warstwy ścieralnej poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym (na dojeździe do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 538 oraz na dojeździe do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1236N) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubość o zagęszczeniu 4 cm (dowiązanie do drogi gminnej w obrębie skrzyżowanie z drogą gminną Lipinki-Bielice oraz dowiązanie do drogi gminnej w obrębie skrzyżowania z drogą gminną Lipini-Mierzyn) f) Regulacja pionowa studzienek i włazów kanalizacyjnych. g) Remont zjazdów indywidualnych gruntowych (974,36 m2) : wykonanie podbudowy z kamienia łamanego Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubość po zagęszczeniu 4 cm h) Remont istniejących zjazdów indywidualnych utwardzonych: Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubość po zagęszczeniu 4 cm i) Budowa zatoki postojowej w m. Lipinki: wykonanie podbudowy z kamienia łamanego Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubość po zagęszczeniu 4 cm j) Plantowanie poboczy (średnia grubość ścinki 10 cm) k) Budowa chodnika w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1234N Sumin-Sędzice l) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu i wykonanie oznakowania Montaż barier ochronnych po dwóch stronach drogi na przepustach Wymiana tablic znaków drogowych pionowych na odblaskowe Malowanie oznakowania poziomego masą chemoutwardzalną (odblaskową) : Wymagany okres gwarancji 1 rok od wykonania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

*

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie budowy lub remontu dróg.
*

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli w załączniku nr 5 Doświadczenie zawodowe, zostanie wykazane, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonawca zrealizował min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonywał roboty, z których każda polegała na budowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej i obejmowała odcinek o długości min. 2 km na całej szerokości jezdni (min. 5 m). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje wystawione przez zamawiających).
*

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
*

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli : w załączniku nr 4 Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, zostanie wykazane, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum jednym kierownikiem robót W wykazie należy zawrzeć informację na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W załączniku nr 4 należy także zawrzeć informację o podstawie do dysponowania wskazanymi osobami. Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji wskazanych w załączniku nr 4, a w szczególności, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
*

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli : do oferty zostanie dołączona opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN (słownie : sto tysięcy złotych) Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

*

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
*

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
*

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
*

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
*

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu zakończenia zadania ze względu na wyjątkowo złe warunki atmosferyczne (np. zalegający śnieg, długotrwałe opady atmosferyczne, itp.) uniemożliwiające prowadzenie robót. W przypadku, o których mowa wyżej zostanie spisany protokół określający przyczynę zmiany i określony nowy termin realizacji zadania. W takim wypadku do umowy na realizację przedmiotu zamówienia zostanie zawarty aneks.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 ; 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alina Banaszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alina Banaszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-11 14:23:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-11 14:43:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-08 13:02:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony