ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława - Radomno-Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór - droga krajowa Nr 15Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława - Radomno-Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór - droga krajowa Nr 15

Szczegóły informacji

Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława - Radomno-Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór - droga krajowa Nr 15

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 27733 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-02-10 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-02-10 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty).

Ogłoszono dnia: 2011-01-25 przez Joanna Robaczewska

Treść:

Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława - Radomno-Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór - droga krajowa Nr 15
Numer ogłoszenia: 27733 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-nowomiejski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1333N Iława - Radomno-Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór - droga krajowa Nr 15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu drogi powiatowej Nr 1333N Iława - Radomno-Nowe Miasto Lubawskie na odcinku Nowy Dwór - droga krajowa Nr 15 Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze : a) Frezowanie pni pozostałych w poboczu drogi po wcześniejszej wycince drzew. b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej c) Rozbiórka barier żelbetowych 2. Korekta łuków : a) Wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym b) Profilowanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczno asfaltową c) Ustawienie opornika betonowego na ławie z oporem 3. Przełożenie chodników w miejscowości Nowy Dwór (z częściową wymianą materiałów na nowe): a) Przełożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem, b) Przełożenie obrzeża na ławie betonowej z oporem c) Przełożenie chodnika na podsypce cementowo - piaskowej 4. Wykonanie nowego chodnika w miejscowości Nowe Miasto Lubawskie : a) Uzupełnienie podbudowy pod chodnik pospółką b) Ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem c) Ustawienie obrzeża na ławie betonowej z oporem d) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.6 cm z regulacją urządzeń e) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie betonowej na zjazdach 5. Zatoki autobusowe : w km od km 0+102 do km 0+148 a) Przełożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem. b) Przełożenie obrzeża na ławie betonowej z oporem. c) Ustawienie opornika betonowego. d) Przełożenie kostki na peronie+ 20% nowej e) Przełożenie kostki na zatoce + 20 % nowej w km od 2+231 do km 2+272 a) Wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy na poszerzeniu zatoki b) Ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem c) Ustawienie obrzeża na ławie betonowej z oporem d) Ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej 6. Wykonanie poszerzeń : przy wyspie w Nowym Dworze : a) Wykonanie koryta i podbudowy z kruszywa łamanego b) Ustawienie krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem. Przy nowym chodniku w Nowym Mieście Lubawskim : a) Wykonanie koryta i podbudowy z kruszywa łamanego 7. Remont zjazdów gruntowych a) Wykonanie podbudowy z kamienia łamanego b) Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, 8. Remont zjazdów utwardzonych a) Ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa ścieralna b) Przełożenie kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej 9. Remont przepustów pod drogą z rur strukturalnych PCV 10. Umocnienie skarp płytami ażurowymi 11. Remont nawierzchni : a) Ułożenie warstwy profilowej z mieszanki mineralno - asfaltowej b) Ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej c) Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej 12. Regulacja poboczy z plantowaniem (ścinka poboczy zawyżonych oraz uzupełnienie poboczy zaniżonych z dowozem materiału 13. Remont nawierzchni w obrębie przejazdu kolejowego a) Wykonanie zjazdu utwardzonego b) Ułożenie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych c) Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych 14. Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu i wykonanie oznakowania a) Montaż barier ochronnych po dwóch stronach drogi na przepustach i w miejscach niebezpiecznych b) Montaż barieroporęczy ochronnych na przepuście c) Wymiana tablic znaków drogowych pionowych na odblaskowe, d) malowanie oznakowania poziomego masą chemoutwardzalną Wymagany okres gwarancji 1 rok od wykonania. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli w załączniku nr 5 Doświadczenie zawodowe, zostanie wykazane, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonawca zrealizował min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonywał roboty, z których każda polegała na budowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej i obejmowała odcinek o długości min. 2 km na całej szerokości jezdni (min. 5 m). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje wystawione przez zamawiających).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli : a) w załączniku nr 6 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wykaże, że dysponuje wytwórnią masy bitumicznej, która pozwala na wyprodukowanie masy mineralno-bitumicznej spełniającej parametry określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia. W wykazie należy zawrzeć informację o podstawie do dysponowania wymienionym sprzętem. W przypadku braku dysponowania wytwórnią masy bitumicznej zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca załączy pisemne przyrzeczenie innego podmiotu o sprzedaży mu masy mineralno-bitumicznej spełniającej parametry określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia i w terminie realizacji określonym w pkt.4.1 niniejszej SIWZ. b) złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli : a) w załączniku nr 4 Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, zostanie wykazane, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przy czym w szczególności załącznik ten obejmować musi wskazanie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót. W wykazie należy zawrzeć informację na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W załączniku nr 4 należy także zawrzeć informację o podstawie do dysponowania wskazanymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w wykazie znajdzie się informacja o osobie wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót. b) Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji wskazanych w załączniku nr 4, a w szczególności, że osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika robót posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli : a) do oferty zostanie dołączona opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia b) Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje wystawione przez zamawiających).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie warunku udziału w postepowaniu - posiadanie wiedzy i doświadczenia , do wykazu Doświadczenie zawodowe należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje wystawione przez zamawiających).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w formie aneksu w następujących przypadkach: a) ze względu na konieczność zmiany terminu określonego w pkt. 4.1 SIWZ realizacji zamówienia w następujących przypadkach : a1) ze względu na wyjątkowo złe warunki atmosferyczne (np. zalegający śnieg, długotrwałe opady atmosferyczne, itp.) uniemożliwiające prowadzenie robót a2) ze względu na konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego , itp. a3) ze względu na konieczność wykonania robót/zamówień dodatkowych wymagających wydłużenia terminu o czas niezbędny do ich realizacji, jeżeli ze względu na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie terminu określonego w pkt.4.1 SIWZ W takich przypadku, na wniosek wykonawcy zostanie spisany protokół określający przyczynę zmiany i określony nowy termin realizacji zadania. b) ze względu na zmianę urzędową, w okresie trwania umowy, wysokości wskaźnika podatku VAT zostanie on zmieniony tak aby dostosować go do obowiązujących przepisów. c) ze względu na zmianę podmiotów i osób wskazanych w umowie do realizacji zadania w wyjątkowej sytuacji, przy czym możliwość zmiany osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót wymaga wskazania przez Wykonawcę innej osoby spełniającej warunek, o którym mowa w pkt.5.1 lit.c SIWZ. Zmiana kierownika robót może nastąpić na wniosek Wykonawcy uzasadniający przyczynę zmiany. d) ze względu na konieczność zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy, tylko i wyłącznie w przypadku wystąpienia niezamierzonego pominięcia w przedmiarach określonych robót i gdy ich wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia podstawowego, a także w przypadku obiektywnej konieczności zmniejszenia/zwiększenia jednostek przedmiarowych i zakresu robót zamówienia podstawowego (nie dotyczy to zamówień dodatkowych, nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia-Dział III SIWZ). Zastrzega się jednak, że jeżeli konieczność robót dodatkowych wynikać będzie z błędów lub zaniedbań wykonawcy, prace takie zostaną wykonane przez wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy współudziale środków finansowych pochodzących z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony