Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Dostawa sprzętu komputerowego dla Projektu „Wiedza i umiejętności – zajęcia pozalekcyjne dla 295 uczniów 3 szkół zawodowych z Powiatu Nowomiejskiego” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 294503 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-10-29 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-10-29 11:15:00

Ogłoszono dnia: 2010-10-20 przez Alina Banaszewska

Treść:

FPwu.3421-13/10

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 294503 - 2010
Data zamieszczenia: 20.10.2010 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
I. ZAMAWIAJĄCY:
I.1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko – mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222
Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl
II.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Projektu „Wiedza i umiejętności – zajęcia pozalekcyjne dla 295 uczniów 3 szkół zawodowych z Powiatu Nowomiejskiego” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.1.3.) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Projektu „Wiedza i umiejętności – zajęcia pozalekcyjne dla 295 uczniów 3 szkół zawodowych z Powiatu Nowomiejskiego”:
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i drukarki na potrzeby projektu dofinansowanego Europejskiego Funduszu Społecznego .
Szczegółowy wykaz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia z określeniem parametrów technicznych zawierają załączniki nr 1do siwz:

Załącznik nr 1 do SIWZ

Wykaz sprzętu komputerowego dla Projektu „Wiedza i umiejętności – zajęcia pozalekcyjne dla 295 uczniów 3 szkół zawodowych z Powiatu Nowomiejskiego”

Specyfikacja sprzętu – minimalne parametry techniczne jakim powinien odpowiadać dostarczony sprzęt.

I. dla Zespołu Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim:
1) Laptop – 1 szt.:
- procesor porównywalny z Intel Core i3 350 M o częstotliwości taktowania zegara 2,26 GHz z pamięcią podręczną 3 Mb,
- pamięć komputera RAM 4 Gb, technologia DDR3 RAM (1066 Mhz),
- pojemność dysku twardego 500 Gb,
- grafika z wyjściem HDMI, D-SUB,
- przekątna ekranu 16,9” o rozdzielczości ekranu 1366x768, rodzaj matrycy: błyszcząca, podświetlana LED, wzrost spadek + czas reakcji (typ) 8 ms,
- karta grafiki NVIDIA z obsługą technologii CUDA, ilość pamięci 1024 MB dedykowanej pamięci wideo Ram, dostepna pamięć rozszerzeń technologii Turbo Ciche do 2782 MB przy zastosowaniu 4 GB pamięci systemowej i do 4606 MB przy 64-bitowym systemie operacyjnym,
- system operacyjny Windows 7 Home Premium 64 bit, pakiet Microsoft Office Professional, program antywirusowy,
- napęd optyczny DVD RW z programem do nagrywania,
- komunikacja LAN 10/100, WiFi 802.11 b/g/h, Bluetooth,
- liczba portów USB – 4 szt.,
- czytnik kart pamięci,
- porty video – VGA (15pin D-sub), HDMI,
- kamera internetowa 1,3 Mpix,
- wbudowane głośniki stereofoniczne,
- mysz optyczna USB, torba na laptopa.
2) drukarka laserowa – 1 szt.:
- prędkość druku 33 str./min.,
- rozdzielczość druku w czerni 1200x1200 DPI,
- wydajność min. 50 000 stron/miesięcznie,
- zainstalowana pamięć 128 MB,
- format papieru A4,
- złącza zewnętrzne ethernet 10/100 Mbps,
- złącze USB 2.0
- duplex,
- obsługiwane jezyki: HP PCl 5c, HP PCl 6, Postscript v3,

II. dla Zespołu Szkół Zawodowych w Nowym Mieście Lubawskim
2) Laptop – 1 szt.:
- procesor porównywalny z Core i5 450 M o częstotliwości taktowania zegara 2,4 GHz z pamiecią podręczną 3 Mb,
- pamięć RAM 2048 Mb w technologii DDRAM 3,
- karta graficzna z wyjściem HDMI, wielkość pamięci karty graficznej 1 GB
- karta dźwiękowa zintegrowana,
- matryca o przekątnej 17.3 HD, ekran typu LED, nominalna rozdzielczość 1600x900,
- dysk twardy 640 GB SATA,
- karta Wi-Fi b/g/n,
- czytnik kart pamięci,
- napęd optyczny multi z nagrywarką DVD-RW wraz z programem do nagrywania,
- złącze 4x USB 2.0,
- system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional, 32 bit, pakiet Microsoft Office Professional, program antywirusowy,
- mysz optyczna USB, torba do laptopa.

III. dla Zespołu Szkół Rolniczych w Czachówkach:
3) komputer stacjonarny – 1 szt.:
- procesor dwurdzeniowy porównywalny Inlet Core 2 Duo E 7300 z pamięcią podręczną 3 MB taktowany zegarem 2,66 GHz,
- pamięć komputera 3 GB w technologii DDR 3,
- karta graficzna z wyjściem D-SUB, DVI, HDMI,
- karta dźwiękowa zintegrowana,
- dysk twardy o pojemności 500 GB,
- obudowa ATX,
- napęd nagrywarka DVD-RW z oprogramowaniem,
- zasilacz min. 500 W,
- klawiatura PS 2 lub USB,
- podkładka, mysz,
- złącze USB min. 4 gniazda,
- gniazda D-Sub, DVI,
- karta sieciowa LAN 10/100/1000,
- czytnik kart pamięci,
- system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional (32-bit), pakiet Microsoft Office Professional, program antywirusowy.
5) monitor do komputera stacjonarnego 1 szt.:
- format ekranu monitora – panoramiczny 16:10,
- przekątna ekranu 26 cali,
- typ matrycy TN,
- rozdzielczość obrazu 1920x1200,
- częstotliwość odświeżania 60 Hz,
- funkcja PiVOT,
- złącza USB (min. 2 szt.), złącze D-SUB, DVI.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte konkretne nazwy lub producenci w celu właściwego określenia przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (nie gorsze) opisywanym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.1.5.) Wspólny słownik zamówień (CPV):
CPV 30210000-4 maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
CPV 30230000-0 sprzęt związany z komputerami

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 14 dni
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III. 1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
III.3.3.) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek jeżeli złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia w terminie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:.
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
c) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://test.systemdobip.pl/powiat_nowomiejski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29 października 2010 r. godzina 11:00
miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki