ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-10-22 10:58:12 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na dostawę tablic informacyjnych i pamiątkowych dla Projektu „Budowa drogi powiatowej Nr 1337N Boleszyn - gr. woj. (Wielkie Leźno)” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.

I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa :
1. tablic informacyjnych (2 szt.) o wymiarach 70x90 cm wraz ze słupkami do ich zamocowania oraz obejmami mocującymi tablice
2. tablic pamiątkowych (2 szt.).
Opis tablic:
  • każda z tablic (informacyjna, pamiątkowa) powinna być wykonana z blachy lub płyty PCV grub. ok. 5 mm, zabezpieczona przed zniszczeniem przez opady atmosferyczne ;
  •  Informacja o dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25% powierzchni tablicy.
  • tło tablicy powinno być w kolorze białym, czcionka użyta na tablicy do określenia wymaganych informacji powinna być z serii ARIAL CE.
  • wielkość tablic informacyjnych i pamiątkowych 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość)
  • trwałość tablicy pamiątkowej wynosić musi co najmniej 5 lat
  • Tablice (informacyjne i pamiątkowe) spełniać muszą warunki określone w dokumencie opracowanym przez Biuro Promocji i Informacji Departamentu Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego pod tytułem „Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej”. Dokument ten oraz wytyczne dotyczące znaków i logotypów znajdują się na stronie informacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury : http://rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134

Załącznik :
wzór tablicy zawierający informacje wg wytycznych UE, które będą stanowiły nadruk na tablicach informacyjnych i pamiątkowych.

Sposób dostawy :
Tablice wraz ze słupkami i obejmami należy dostarczyć w następujący sposób :
1. Dostawa do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z s. w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik.
2. Termin dostawy tablic informacyjnych (2 szt.) wraz ze słupkami i obejmami – 14 dni po otrzymaniu przez wykonawcę zlecenia (termin dostawy listopad 2013r.)
3. Termin dostawy tablic pamiątkowych (2 szt.) – 14 dni po otrzymaniu przez wykonawcę zlecenia (termin dostawy sierpień 2014r.), przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zaktualizowania danych w treści tablicy pamiątkowej w stosunku do tablicy informacyjnej.

II. Sposób złożenia oferty
 ceny podane w ofercie (netto + podatek VAT = brutto w PLN) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
 ceny podane w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z kosztami dostawy do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z s. w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik,
 dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej, przy czym poszczególne części obejmują następujący zakres :
część nr 1 : dostawa tablic informacyjnych (2 szt.) wraz ze słupkami i obejmami mocującymi tablice
część nr 2 : dostawa tablic pamiątkowych (2 szt.)
 ofertę należy przesłać w formie pisemnej faxem 56 4748230, e-mailem lub pocztą na adres :
Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
ul. Sienkiewicza 48 , 13-306 Kurzętnik
 ofertę należy złożyć w terminie do 28 października 2013r. do godz. 15:00

III. Warunki umowy
Zamówienie będzie realizowane na podstawie zlecenia udzielonego w terminach :
1. dla dostawy tablic informacyjnych (2 szt.) wraz ze słupkami i obejmami – 14 dni po otrzymaniu przez wykonawcę zlecenia (termin dostawy listopad 2013r.)
2. dla dostawy tablic pamiątkowych (2 szt.) – 14 dni po otrzymaniu przez wykonawcę zlecenia (termin dostawy sierpień 2014r.)
Zamawiającym jest :
Powiat Nowomiejski, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
NIP 877 14 60 784
Odbiorcą faktury i płatnikiem będzie :
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru oferty i podania przyczyny.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony