Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLAkt prawny: 125/629/2013Drukuj informacjęAkt prawny: 125/629/2013Szczegóły informacji
125/629/2013
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: 125/2013
Kadencja: IV kadencja
Data wejścia w życie: 2013-08-30
Data podjęcia/podpisania: 2013-08-30
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2013-08-30
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na dostawę ciepła dla budynku administracyjno-biurowego przy ul. Grunwaldzkiej 3 w Nowym Mieście Lubawskim
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.2013.595 j.t.) oraz art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 j.t.)
Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na dostawę ciepła dla budynku administracyjno-biurowego przy ul. Grunwaldzkiej 3 w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowań wchodzą :
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Zastępca przewodniczącego – Wojciech Umiński
3. Sekretarz – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Andrzej Samsel
5. Członek komisji – Sebastian Kiński
§ 3. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami szczegółowymi.
§ 4. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z „Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień
publicznych, których wartość wyrażona w złotych przekracza równowartość 14 000,00 Euro” oraz wytycznymi dotyczącymi „Organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Komisji przetargowej” obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Po zakończeniu postępowania komisja przetargowa przekazuje kompletną dokumentację przetargową komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za zamówienia publiczne.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowań wchodzą :
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Zastępca przewodniczącego – Wojciech Umiński
3. Sekretarz – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Andrzej Samsel
5. Członek komisji – Sebastian Kiński
§ 3. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami szczegółowymi.
§ 4. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z „Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień
publicznych, których wartość wyrażona w złotych przekracza równowartość 14 000,00 Euro” oraz wytycznymi dotyczącymi „Organizacji, składu, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków Komisji przetargowej” obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Po zakończeniu postępowania komisja przetargowa przekazuje kompletną dokumentację przetargową komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za zamówienia publiczne.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: - |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-09-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: - |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-09-18 08:45:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Andrzejczak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-09-18 08:45:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Andrzejczak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-09-18 08:45:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 455 raz(y) |