ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLAkt prawny: 121/779/2022Drukuj informacjęAkt prawny: 121/779/2022

Szczegóły informacji

121/779/2022

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: 121/2022

Kadencja: VI kadencja

Data podjęcia/podpisania: 2022-03-17

Data wejścia w życie: 2022-03-17

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2022-03-17

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Zespołu projektowego do realizacji projektu „Modernizacja szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”

Na podstawie:

Na podstawie art. 32 ust.1 i 2  ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2022 r. poz.528) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala co następuje:

Treść:

§1.
1. Powołuje się Zespół Projektowy do realizacji projektu  „Modernizacja szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim” Nr RPWM.09.01.01-28-0103/20 współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej RPWM.09.00.00 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie RPWM 09.01.00 Infrastruktura ochrony zdrowia, Poddziałanie RPWM.09.01.01 Rozwój specjalistycznych usług medycznych 
2. Skład Zespołu:
a) Koordynator projektu –  Jolanta Domżalska – Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
b) Specjalista ds. inwestycji - Anna Kremska – Specjalista w Wydziale Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych
c)  Specjalista ds. przetargów – Beata Widźgowska – Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych 
d) Specjalista ds. finansowych i rozliczeń w projekcie - Sebastian Kiński - Skarbnik Powiatu/ Jolanta Jamroży – Główny Księgowy Budżetu
e) Specjalista ds. promocji projektu–  Krzysztof Andrzejczak  - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
f) Specjalista ds. realizacji zadań projektowych związanych z opieką zdrowotną w zakresie realizacji świadczeń – Gabriela Milc.- pracownik Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o .o
g) Specjalista ds. realizacji zadań projektowych związanych z opieką zdrowotną w tym w zakresie sprawozdawczości – Halina Lewandowska -  pracownik Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o .o
3. Zespół powołuje się na okres realizacji projektu.
§2. Zadania poszczególnych członków Zespołu zawiera załącznik nr 1 do niniejszej uchwały
§3. 
1. Na potrzeby pracy Zespołu projektowego powołuje się biuro projektu z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim,  ul. Grunwaldzka 3, pokój 112.
2. Nadzór organizacyjny nad działaniem biura sprawuje Koordynator projektu – Jolanta Domżalska – Inspektor. ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
§4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
Załącznik nr 1 do uchwały Nr 121/779/2022 Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 17 marca 2022 r.

Zadania poszczególnych członków zespołu ds. realizacji projektu „Modernizacja szpitala powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim”.
§1
Do zadań Koordynatora należy:
  • organizowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzór merytoryczno-organizacyjny nad pracami zespołu ds. realizacji projektu w tym organizowanie spotkań roboczych oraz narad zespołu;
  • nadzorowanie członków zespołu w zakresie przestrzegania instrukcji, procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej programem RPO WiM 2014-2020 (dalej zwaną „IZ”) oraz procedurami i przepisami wewnętrznymi;
  • bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją umowy o dofinansowanie projektu;
  • realizacja zadań wynikających z harmonogramu projektu, jak również nadzór nad prowadzeniem właściwej promocji projektu zgodnie z umową dotacyjną, jak i obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi;
  • bieżąca współpraca z przedstawicielami IZ;
  • przekazywanie Instytucji zarządzającej na każde jej wezwanie informacji i wyjaśnień na temat stanu przygotowania projektu, w tym także przedkładanie wymaganych dokumentów;
  • informowanie Przewodniczącego Zarządu Powiatu oraz IZ o wszelkich zagrożeniach w realizacji projektu;
  • monitorowanie zmian występujących w toku realizacji projektu w stosunku do umowy o dofinansowanie i wniosku aplikacyjnego – opracowanie pism do IZ, prowadzenie procedury aneksowania umowy;
  • aktualizowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego we współpracy ze Specjalistą ds. finansowych i rozliczeń w projekcie;
  • zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym;
  • składanie wniosków o płatność i wniosków o zaliczki w systemie SL 2014, we współpracy z pozostałymi członkami zespołu w szczególności ze Specjalistą ds. inwestycji- w zakresie postępu rzeczowego, Dyrektorem Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o., Specjalistą ds. realizacji zadań projektowych związanych z opieką zdrowotną w zakresie realizacji świadczeń oraz Specjalistą ds. realizacji zadań projektowych związanych z opieką zdrowotną w tym w zakresie sprawozdawczości - w zakresie postępu rzeczowego i realizacji wskaźników projektu, Specjalistą ds. finansowych i rozliczeń w projekcie - w zakresie postępu finansowego;
  • sporządzanie sprawozdań i raportów z przebiegu realizacji projektu;
  • sporządzanie projektów uchwał i procedur niezbędnych do realizacji projektu we współpracy z pozostałymi członkami zespołu;
  • prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektowej (z wyłączeniem dokumentacji przechowywanej zgodnie z przyjętymi procedurami w innych komórkach);
  • zapewnianie organizacyjnej obsługi biura projektu.
§2
Do zadań Specjalisty ds. inwestycji należy:
  • nadzór i kontrola zgodności wykonywanych zadań związanych z modernizacją szpitala w zakresie przewidzianym w projekcie z wymaganiami przetargowymi oraz zawartymi umowami;
  • nadzór i kontrola zgodności przebiegu zadań projektowych związanych z zakupem i montażem sprzętu i wyposażenia z harmonogramem;
  • niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji;
  • gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi;
  • udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu.
§3
Do zadań Specjalisty ds. przetargów należy:
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu, wspólnie z  członkami Zespołu oraz realizatorem projektu;
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, ustawą PZP oraz wytycznymi IZ;
  • przygotowywanie niezbędnych załączników i dokumentów na potrzeby wniosków o zaliczki i wniosków o płatność związanych z zamówieniami publicznymi;
  • prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej;
  • niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji w zakresie prowadzonych postępowań, planowanych zmian w ich zakresie i terminie ich realizacji oraz innych zagrożeń, które mogą mieć wpływ na realizację inwestycji;
  • udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu.
§4
Do zadań Specjalisty ds. finansowych i rozliczeń w projekcie należy:
  • opracowanie i wdrożenie, we współpracy z pozostałymi członkami zespołu, niezbędnych procedur wewnętrznych związanych z realizacją projektu;
  • prowadzenie dla projektu wyodrębnionej ewidencji księgowej;
  • prawidłowe rozliczanie pod względem finansowym zadań ujętych w umowie o dofinansowanie projektu;
  • nadzór nad prowadzeniem rachunkowości projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu;
  • gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji całej dokumentacji finansowej związanej z projektem;
  • udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu.
§5
Do zadań Specjalisty ds. promocji projektu należy:
  • prowadzenie właściwej promocji projektu, tj. zgodnej z umową o dofinansowanie, jak i owiązującymi przepisami prawa i wytycznymi;
  • niezwłoczne informowanie Koordynatora projektu o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwą realizację projektu;
  • przekazywanie dowodów/ dokumentów potwierdzających podjęte działania promocyjne do biura projektu;
  • udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu;
  • bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Zespołu w zakresie niezbędnym do prowadzenia właściwej promocji projektu.
§7
Do zadań Specjalisty ds. realizacji zadań projektowych związanych z opieką zdrowotną w zakresie realizacji świadczeń należy:
  • realizacja zadań związanych z opieką zdrowotną w zakresie realizacji świadczeń przewidzianych w projekcie;
  • monitorowanie wskaźników związanych z opieką zdrowotną;
  • przygotowywanie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów niezbędnych do monitorowania wskaźników założonych w projekcie;
  • niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji zadań z zakresu opieki zdrowotnej, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji oraz zagrożeniach , które mogły by mieć wpływ na realizację wskaźników w projekcie;
  • udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu;
  • bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Zespołu.
§8
Do zadań Specjalisty ds. realizacji zadań projektowych związanych z opieką zdrowotną w zakresie sprawozdawczości należy:
  • realizacja zadań projektowych związanych z opieką zdrowotną w zakresie przygotowania przetargów wspólnie z członkami Zespołu i niezbędnej sprawozdawczości przewidzianej w projekcie;
  • przekazywanie niezbędnych dowodów/dokumentów potwierdzających poziom realizacji wskaźników związanych z opieką zdrowotną w projekcie do biura projektu;
  • niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń zidentyfikowanych na każdym etapie realizacji i w okresie trwałości projektu, w szczególności takich które miały by wpływ na prawidłową realizację projektu oraz utrzymanie wskaźników;
  • udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu;
  • bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Zespołu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Ochlak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-21 12:41:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-21 12:41:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-21 12:41:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
516 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony