ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLAkt prawny: 127/813/2022Drukuj informacjęAkt prawny: 127/813/2022

Szczegóły informacji

127/813/2022

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: 127/2022

Kadencja: VI kadencja

Data podjęcia/podpisania: 2022-05-12

Data wejścia w życie: 2022-05-12

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2022-05-12

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru technicznego zadania „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1335N w miejscowości Mroczno”

Na podstawie:

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 528 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:

Treść:

§ 1.  Powołuje się komisję do przeprowadzenia odbioru technicznego robót budowlanych wykonanych na zadaniu „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1335N w miejscowości Mroczno” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.  
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia odbiorów wchodzą:
1) Przewodniczący –  Jerzy Czapliński
2) Sekretarz – Wioleta Puwalska 
3) Członek komisji – Joanna Robaczewska
4) Członek komisji –  Marcin Kraszkiewicz 
5) Członek komisji – Beata Widźgowska 
§ 3. Komisja wykonuje czynności związane z odbiorem robót na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 4. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji odpowiada sekretarz komisji.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. 
« powrót do poprzedniej strony