Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLAkt prawny: 30/172/2011Drukuj informacjęAkt prawny: 30/172/2011Szczegóły informacji
30/172/2011
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: 30/2011
Kadencja: IV kadencja
Data wejścia w życie: 2011-10-10
Data podjęcia/podpisania: 2011-10-10
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2011-10-10
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wybór dostawcy energii elektrycznej do obiektów będących własnością Powiatu Nowomiejskiego (taryfa C11, C12a, C21 oraz G11).
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1592 ze zm.) oraz art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wybór dostawcy energii elektrycznej do obiektów będących własnością Powiatu Nowomiejskiego (C11, C12a, C21 oraz C21).
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowań wchodzą :
a) Przewodniczący – Marcin Buliński;
b) Zastępca przewodniczącego – Krzysztof Grześkiewicz;
c) Sekretarz – Wojciech Umiński;
d) Członek komisji – Alina Banaszewska;
e) Członek komisji – Jolanta Jamroży.
§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane
z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wszystkie czynności wykonywać zgodnie z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania
na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do oferenta odpowiada sekretarz komisji.
§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje przewodniczący komisji
§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.
§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowań wchodzą :
a) Przewodniczący – Marcin Buliński;
b) Zastępca przewodniczącego – Krzysztof Grześkiewicz;
c) Sekretarz – Wojciech Umiński;
d) Członek komisji – Alina Banaszewska;
e) Członek komisji – Jolanta Jamroży.
§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane
z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wszystkie czynności wykonywać zgodnie z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania
na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do oferenta odpowiada sekretarz komisji.
§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje przewodniczący komisji
§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.
§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Zarząd Powiatu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-10-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zarząd Powiatu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-10-17 09:00:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Andrzejczak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-10-17 09:00:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Andrzejczak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-10-17 09:00:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 492 raz(y) |