Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLAkt prawny: 133/719/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 133/719/2010Szczegóły informacji
133/719/2010
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: 132/2010
Kadencja: III kadencja
Data wejścia w życie: 2010-05-24
Data podjęcia/podpisania: 2010-05-24
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2010-05-24
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji przetargowej do wyboru banku do bankowej obsługi budżetu Powiatu Nowomiejskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych.
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz.1592 ze zm.), § 49 ust. 2 Statutu Powiatu Nowomiejskiego (Dz. Urz. Województwa Warmińsko - Mazurskiego z dn. 27 grudnia 2007 r. Nr 201 poz. 2626) oraz art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.)
Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję przetargową do wyboru banku do bankowej obsługi budżetu Powiatu Nowomiejskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych.
§ 2. W skład komisji wchodzą:
1. Przewodniczący – Krzysztof Grześkiewicz
2. Sekretarz – Sebastian Kiński
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wszystkie czynność wykonywać z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania na posiedzeniach, które zwołuje Przewodniczący komisji.
§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do oferenta odpowiada Sekretarz komisji.
§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje Przewodniczący komisji.
§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.
§ 8. Komisja przetargowa zostaje odwołana z dniem podpisania umowy z wybranym oferentem.
§ 9. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 10. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 2. W skład komisji wchodzą:
1. Przewodniczący – Krzysztof Grześkiewicz
2. Sekretarz – Sebastian Kiński
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wszystkie czynność wykonywać z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania na posiedzeniach, które zwołuje Przewodniczący komisji.
§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do oferenta odpowiada Sekretarz komisji.
§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje Przewodniczący komisji.
§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.
§ 8. Komisja przetargowa zostaje odwołana z dniem podpisania umowy z wybranym oferentem.
§ 9. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 10. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.