Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLAkt prawny: 127/813/2022Drukuj informacjęAkt prawny: 127/813/2022Szczegóły informacji
127/813/2022
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 127/2022
Kadencja: VI kadencja
Data podjęcia/podpisania: 2022-05-12
Data wejścia w życie: 2022-05-12
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2022-05-12
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru technicznego zadania „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1335N w miejscowości Mroczno”
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 528 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia odbioru technicznego robót budowlanych wykonanych na zadaniu „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1335N w miejscowości Mroczno” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia odbiorów wchodzą:
1) Przewodniczący – Jerzy Czapliński
2) Sekretarz – Wioleta Puwalska
3) Członek komisji – Joanna Robaczewska
4) Członek komisji – Marcin Kraszkiewicz
5) Członek komisji – Beata Widźgowska
§ 3. Komisja wykonuje czynności związane z odbiorem robót na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 4. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji odpowiada sekretarz komisji.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.