ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLAkt prawny: 185/1167/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 185/1167/2023

Szczegóły informacji

185/1167/2023

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: 185/2023

Kadencja: VI kadencja

Data podjęcia/podpisania: 2023-12-07

Data wejścia w życie: 2023-12-07

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2023-12-07

Tytuł aktu:

w sprawie powołania zespołu projektowego do realizacji projektu pt: „Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego położonego przy ul.Grunwaldzkiej 3 w Nowym Mieście Lubawskim”.

Na podstawie:

Na podstawie art. 32 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2022r. poz.1526 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:

Treść:

§ 1. 
1. Powołuje się Zespół Projektowy do realizacji projektu  pt: „Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego położonego przy ul.Grunwaldzkiej 3 w Nowym Mieście Lubawskim”  dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja Ósma.
2. Skład Zespołu:
a) Koordynator projektu –  Jolanta Domżalska – Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
b) Specjalista ds. inwestycji - Anna Kremska – Specjalista w Wydziale Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych
c)  Specjalista ds. zamówień publicznych – Beata Widźgowska – Naczelnik Wydziału Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych 
d) Specjalista ds. finansowych i rozliczeń w projekcie - Sebastian Kiński - Skarbnik Powiatu/ Jolanta Jamroży – Główny Księgowy Budżetu
f) Specjalista ds. promocji projektu–  Krzysztof Andrzejczak  - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
3. Zespół powołuje się na okres realizacji projektu.
§ 2. Zadania poszczególnych członków Zespołu zawiera załącznik nr 1 do niniejszej uchwały
§ 3. 
1. Na potrzeby pracy Zespołu projektowego powołuje się biuro projektu z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim,  ul. Grunwaldzka 3, pokój 112.
2. Nadzór organizacyjny nad działaniem biura sprawuje Koordynator projektu – Jolanta Domżalska – Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
Załącznik nr 1 do uchwały Nr 185/1167/2023 Zarządu Powiatu  w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 07.12.2023 r.

Zadania poszczególnych członków zespołu ds. realizacji projektu  
„Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego położonego przy ul.Grunwaldzkiej 3 w Nowym Mieście Lubawskim”.
§1
Do zadań Koordynatora należy:
- organizowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzór merytoryczno-organizacyjny nad pracami zespołu ds. realizacji projektu w tym organizowanie spotkań roboczych  oraz narad zespołu
-nadzorowanie członków zespołu w zakresie przestrzegania instrukcji, procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej naborem (dalej zwaną „IZ”) oraz procedurami i przepisami wewnętrznymi
- bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją projektu
- nadzór nad realizacją zadań wynikających z harmonogramu projektu, 
- bieżąca współpraca z przedstawicielami IZ,
- przekazywanie Instytucji zarządzającej na każde jej wezwanie informacji i wyjaśnień na temat stanu przygotowania i realizacji projektu, w tym także przedkładanie wymaganych dokumentów,
- informowanie Przewodniczącego Zarządu Powiatu oraz IZ o wszelkich zagrożeniach w realizacji projektu 
- monitorowanie zmian występujących w toku realizacji projektu w stosunku wniosku aplikacyjnego i udzielonej promesy – opracowanie pism do IZ, prowadzenie procedury zmiany zakresu wniosku
- sporządzanie sprawozdań i raportów z przebiegu realizacji projektu,
- sporządzanie projektów uchwał i procedur niezbędnych do realizacji projektu we współpracy z pozostałymi członkami zespołu
- prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektowej (z wyłączeniem dokumentacji przechowywanej zgodnie z przyjętymi procedurami w innych komórkach)
- zapewnianie organizacyjnej obsługi biura projektu
§2
Do zadań Specjalisty ds. inwestycji należy:
- nadzór i kontrola zgodności wykonywanych zadań związanych z inwestycją w zakresie przewidzianym w projekcie z wymaganiami prowadzonych postępowań oraz zawartymi umowami
- nadzór i kontrola zgodności przebiegu zadań projektowych związanych z inwestycją z wnioskiem projektowym i warunkami naboru,
- monitorowanie wykonania zadań projektowych
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji, 
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, 
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu
§3
Do zadań Specjalisty ds. zamówień publicznych należy:
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych wspólnie z  członkami Zespołu,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją procedur związanych z prowadzonymi postępowaniami zgodnie z warunkami naboru, ustawą PZP oraz wytycznymi IZ,
- przygotowywanie niezbędnych załączników i dokumentów na potrzeby wniosków o płatność związanych z prowadzonym postępowaniem,
- zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym
- prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji w zakresie prowadzonych postępowań, planowanych zmian w ich zakresie i terminie ich realizacji oraz innych zagrożeń, które mogą mieć wpływ na realizację inwestycji,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu
§4
Do zadań Specjalisty ds. finansowych i rozliczeń w projekcie należy:
- opracowanie i wdrożenie, we współpracy z pozostałymi członkami zespołu, niezbędnych procedur wewnętrznych związanych z realizacją projektu
- prowadzenie dla projektu wyodrębnionej ewidencji księgowej,
- prawidłowe rozliczanie pod względem finansowym zadań ujętych w umowie o dofinansowanie projektu,
- nadzór nad prowadzeniem rachunkowości projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji naboru
- gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji całej dokumentacji finansowej związanej z projektem
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
§5
Do zadań Specjalisty ds. promocji projektu należy:
- prowadzenie właściwej promocji projektu, tj. zgodnej z warunkami naboru, jak i owiązującymi przepisami prawa i wytycznymi 
- niezwłoczne informowanie Koordynatora projektu o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwą realizację projektu,
- przekazywanie dowodów/ dokumentów potwierdzających podjęte działania promocyjne do biura projektu
- opisywanie dokumentów finansowych dotyczących promocji pod względem zgodności z zakresem merytorycznym
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Zespołu w zakresie niezbędnym do prowadzenia właściwej promocji projektu,

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Ochlak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-14 05:45:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Andrzejczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-14 05:45:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Andrzejczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-14 05:46:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
118 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony