Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLAkt prawny: 11/62/2011Drukuj informacjęAkt prawny: 11/62/2011Szczegóły informacji
11/62/2011
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: 11/2011
Kadencja: IV kadencja
Data wejścia w życie: 2011-03-09
Data podjęcia/podpisania: 2011-03-09
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2011-03-09
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wybór dostawcy tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 1 i 2 pkt. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1592 ze zm.) oraz art. 19 ust. 2 i 3, art. 20 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na wybór dostawcy tablic
rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowań wchodzą :
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Sekretarz – Daniel Wiśniewski
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Jolanta Jamroży
§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
2. Wszystkie czynności wykonywać zgodnie z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania
na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do oferenta odpowiada
sekretarz komisji.
§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje przewodniczący komisji.
§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i
przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.
§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowań wchodzą :
1. Przewodniczący – Marcin Buliński
2. Sekretarz – Daniel Wiśniewski
3. Członek komisji – Alina Banaszewska
4. Członek komisji – Jolanta Jamroży
§ 3. 1. Przewodniczący komisji może w imieniu kierownika zamawiającego wykonywać czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
2. Wszystkie czynności wykonywać zgodnie z Prawem zamówień publicznych i przepisami szczegółowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
§ 4. Komisja przetargowa wykonuje czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania
na posiedzeniach, które zwołuje przewodniczący komisji.
§ 5. Za obsługę administracyjną oraz przygotowanie dokumentacji i korespondencji do oferenta odpowiada
sekretarz komisji.
§ 6. Dokumenty dotyczące prac komisji podpisuje przewodniczący komisji.
§ 7. Sekretarz komisji kompletuje dokumentację przetargową, po zakończeniu postępowania archiwizuje i
przekazuje komórce organizacyjnej merytorycznie odpowiedzialnej za realizację zadania.
§ 8. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.