Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

48/318/2020

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: 48/2020

Kadencja: VI kadencja

Data wejścia w życie: 2020-02-19

Data podjęcia/podpisania: 2020-02-19

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2020-02-19

Tytuł aktu:

w sprawie wyboru podmiotu, któremu zostanie zlecona realizacja zadania publicznego pn. Działalność na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży

Na podstawie:

Na podstawie art. 32  ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 511 ze zm.), art. 5 ust. 2 pkt 1 i ust. 4 pkt.  2 w związku z art. 4 ust.1 pkt. 15 oraz art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.688  ze zm.), Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:

Treść:

§ 1. Dokonuje się wyboru oferty i zleca realizację zadania publicznego pn. Działalność na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży:
1. Nowomiejskie Stowarzyszenie Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Błękitna Mila”, Pacółtowo, ul. Skrajna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
2. Stowarzyszenie Kolekcjonersko Strzeleckie – Orły, Tylice 36 A, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
§ 2. Ustala się dotację na realizację zadania, o którym mowa w § 1 dla:
1/ Nowomiejskiego Stowarzyszenia Wspomagania Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Błękitna Mila w wysokości 
3 500,00  zł /słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/10/
2/ Stowarzyszenia Kolekcjonersko Strzeleckiego - Orły w wysokości  1 500,00 zł /słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100/
§ 3. Szczegółowy zakres zadania i zasady jego realizacji określi umowa. 
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.