Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
149/944/2022
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 149/2022
Kadencja: VI kadencja
Data podjęcia/podpisania: 2022-12-08
Data wejścia w życie: 2022-12-08
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2022-12-08
Tytuł aktu:
w sprawie powołania zespołu projektowego do realizacji projektu pt: „Dostępny Powiat Nowomiejski”
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2022r. poz.1526) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1.
1. Powołuje się Zespół Projektowy do realizacji projektu pt: „Dostępny Powiat Nowomiejski” finansowanego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.1.8 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2. Skład Zespołu:
1) Koordynator projektu - Anna Kremska – Specjalista w Wydziale Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych,
2) Koordynator do spraw dostępności – Anna Marchlewska – Barczewska – Dyrektor Powiatowego Centrum pomocy Rodzinie,
3) Specjalista ds. zamówień publicznych – Beata Widźgowska – Naczelnik w Wydziale Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych,
4) Specjalista ds. obsługi projektu w części dostępności architektonicznej – Anna Kremska – Specjalista w Wydziale Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych,
5) Specjalista ds. obsługi projektu w części dostępności komunikacyjno – informacyjnej – Ewa Kalisz – Górzkowska – Sekretarz Powiatu / Krzysztof Andrzejczak - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
6) Specjalista ds. finansowych i rozliczeń w projekcie – Sebastian Kiński - Skarbnik Powiatu / Jolanta Jamroży – Główny Księgowy Budżetu
7) Specjalista ds. promocji projektu – Krzysztof Andrzejczak - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
3. Zespół powołuje się na okres realizacji projektu.
§ 2. Zadania poszczególnych członków Zespołu zawiera załącznik nr 1 do niniejszej uchwały
§ 3.
1. Na potrzeby pracy Zespołu projektowego powołuje się biuro projektu z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, pokój 24.
2. Nadzór organizacyjny nad działaniem biura sprawuje Koordynator projektu – Anna Kremska – Specjalista w Wydziale Inwestycji, Mienia i Spraw Gospodarczych,
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1 do uchwały Nr 149/944/2022 Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 8 grudnia 2022 r.
Zadania poszczególnych członków zespołu ds. realizacji projektu „Dostępny Powiat Nowomiejski”.
§1
Do zadań Koordynatora należy:
- organizowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzór merytoryczno-organizacyjny nad pracami zespołu ds. realizacji projektu w tym organizowanie spotkań roboczych oraz narad zespołu
- nadzorowanie członków zespołu w zakresie przestrzegania instrukcji, procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej programem (dalej zwaną „IZ”) oraz procedurami i przepisami wewnętrznymi,
- bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją umowy o dofinansowanie projektu,
- realizacja zadań wynikających z harmonogramu projektu, jak również nadzór nad prowadzeniem właściwej promocji projektu zgodnie z umową o powierzenie grantu, jak i obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi,
- bieżąca współpraca z przedstawicielami IŻ,
- przekazywanie Instytucji Zarządzającej na każde jej wezwanie informacji i wyjaśnień na temat stanu przygotowania projektu, w tym także przedkładanie wymaganych dokumentów,
- informowanie Przewodniczącego Zarządu Powiatu oraz IZ o wszelkich zagrożeniach w realizacji projektu,
- monitorowanie zmian występujących w toku realizacji projektu w stosunku do umowy o dofinansowanie i wniosku aplikacyjnego – opracowanie pism do IZ, prowadzenie procedury aneksowania umowy,
- sporządzanie sprawozdań i raportów z przebiegu realizacji projektu,
- sporządzanie projektów uchwał i procedur niezbędnych do realizacji projektu we współpracy z pozostałymi członkami zespołu,
- prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektowej (z wyłączeniem dokumentacji przechowywanej zgodnie z przyjętymi procedurami w innych komórkach),
- zapewnianie organizacyjnej obsługi biura projektu,
Do zadań Koordynatora należy:
- organizowanie, kierowanie, koordynowanie i nadzór merytoryczno-organizacyjny nad pracami zespołu ds. realizacji projektu w tym organizowanie spotkań roboczych oraz narad zespołu
- nadzorowanie członków zespołu w zakresie przestrzegania instrukcji, procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej programem (dalej zwaną „IZ”) oraz procedurami i przepisami wewnętrznymi,
- bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją umowy o dofinansowanie projektu,
- realizacja zadań wynikających z harmonogramu projektu, jak również nadzór nad prowadzeniem właściwej promocji projektu zgodnie z umową o powierzenie grantu, jak i obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi,
- bieżąca współpraca z przedstawicielami IŻ,
- przekazywanie Instytucji Zarządzającej na każde jej wezwanie informacji i wyjaśnień na temat stanu przygotowania projektu, w tym także przedkładanie wymaganych dokumentów,
- informowanie Przewodniczącego Zarządu Powiatu oraz IZ o wszelkich zagrożeniach w realizacji projektu,
- monitorowanie zmian występujących w toku realizacji projektu w stosunku do umowy o dofinansowanie i wniosku aplikacyjnego – opracowanie pism do IZ, prowadzenie procedury aneksowania umowy,
- sporządzanie sprawozdań i raportów z przebiegu realizacji projektu,
- sporządzanie projektów uchwał i procedur niezbędnych do realizacji projektu we współpracy z pozostałymi członkami zespołu,
- prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektowej (z wyłączeniem dokumentacji przechowywanej zgodnie z przyjętymi procedurami w innych komórkach),
- zapewnianie organizacyjnej obsługi biura projektu,
§2
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy:
- nadzór nad prawidłową realizacją umowy o dofinansowanie projektu,
- wsparcie merytoryczne nad pracami zespołu ds. realizacji projektu oraz wsparcie merytoryczne nad realizacją umowy o dofinansowanie projektu,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi projektu uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy:
- nadzór nad prawidłową realizacją umowy o dofinansowanie projektu,
- wsparcie merytoryczne nad pracami zespołu ds. realizacji projektu oraz wsparcie merytoryczne nad realizacją umowy o dofinansowanie projektu,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi projektu uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
§3
Do zadań Specjalisty ds. zamówień publicznych należy:
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu, wspólnie z członkami Zespołu oraz realizatorem projektu
- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, ustawą PZP oraz wytycznymi IZ
- zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym
- prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji w zakresie prowadzonych postępowań, planowanych zmian w ich zakresie i terminie ich realizacji oraz innych zagrożeń, które mogą mieć wpływ na realizację inwestycji,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
Do zadań Specjalisty ds. zamówień publicznych należy:
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia dla potrzeb postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu, wspólnie z członkami Zespołu oraz realizatorem projektu
- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, ustawą PZP oraz wytycznymi IZ
- zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym
- prowadzenie, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji w zakresie prowadzonych postępowań, planowanych zmian w ich zakresie i terminie ich realizacji oraz innych zagrożeń, które mogą mieć wpływ na realizację inwestycji,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
§4
Do zadań Specjalisty ds. obsługi projektu w części dostępności architektonicznej należy:
- nadzór i kontrola zgodności wykonywanych zadań związanych z inwestycją w zakresie dostępności architektonicznej i w zakresie przewidzianym w projekcie z wymaganiami przetargowymi oraz zawartymi umowami ,
- udział w opracowaniu Opisów Przedmiotu Zamówień i kryteriów wyboru ofert z zakresu inwestycji będącej przedmiotem projektu w części dostępności architektonicznej,
- nadzór i kontrola zgodności przebiegu zadań projektowych dotyczących dostępności architektonicznej związanych z inwestycją z wnioskiem projektowym,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji,
- udział w odbiorach prac,
- opisywanie dokumentów finansowych pod względem zgodności z zakresem merytorycznym,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi,
- nadzór nad utrzymywaniem zrealizowanych elementów przedsięwzięcia grantowego w zakresie dostępności architektonicznej,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
Do zadań Specjalisty ds. obsługi projektu w części dostępności architektonicznej należy:
- nadzór i kontrola zgodności wykonywanych zadań związanych z inwestycją w zakresie dostępności architektonicznej i w zakresie przewidzianym w projekcie z wymaganiami przetargowymi oraz zawartymi umowami ,
- udział w opracowaniu Opisów Przedmiotu Zamówień i kryteriów wyboru ofert z zakresu inwestycji będącej przedmiotem projektu w części dostępności architektonicznej,
- nadzór i kontrola zgodności przebiegu zadań projektowych dotyczących dostępności architektonicznej związanych z inwestycją z wnioskiem projektowym,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji,
- udział w odbiorach prac,
- opisywanie dokumentów finansowych pod względem zgodności z zakresem merytorycznym,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi,
- nadzór nad utrzymywaniem zrealizowanych elementów przedsięwzięcia grantowego w zakresie dostępności architektonicznej,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
§5
Do zadań Specjalisty ds. obsługi projektu w części dostępności komunikacyjno – informacyjnej należy:
- nadzór i kontrola zgodności wykonywanych zadań związanych z inwestycją w zakresie dostępności komunikacyjno - informacyjnej i w zakresie przewidzianym w projekcie z wymaganiami przetargowymi oraz zawartymi umowami ,
- udział w opracowaniu Opisów Przedmiotu Zamówień i kryteriów wyboru ofert z zakresu inwestycji będącej przedmiotem projektu w części dostępności komunikacyjno - informacyjnej,
- nadzór i kontrola zgodności przebiegu zadań projektowych dotyczących dostępności komunikacyjno - informacyjnej związanych z inwestycją z wnioskiem projektowym,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji,
- udział w odbiorach prac,
- opisywanie dokumentów finansowych pod względem zgodności z zakresem merytorycznym,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi,
- nadzór nad utrzymywaniem zrealizowanych elementów przedsięwzięcia grantowego w zakresie dostępności komunikacyjno - informacyjnej,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
Do zadań Specjalisty ds. obsługi projektu w części dostępności komunikacyjno – informacyjnej należy:
- nadzór i kontrola zgodności wykonywanych zadań związanych z inwestycją w zakresie dostępności komunikacyjno - informacyjnej i w zakresie przewidzianym w projekcie z wymaganiami przetargowymi oraz zawartymi umowami ,
- udział w opracowaniu Opisów Przedmiotu Zamówień i kryteriów wyboru ofert z zakresu inwestycji będącej przedmiotem projektu w części dostępności komunikacyjno - informacyjnej,
- nadzór i kontrola zgodności przebiegu zadań projektowych dotyczących dostępności komunikacyjno - informacyjnej związanych z inwestycją z wnioskiem projektowym,
- niezwłoczne zgłaszanie koordynatorowi uchybień i zagrożeń dotyczących realizacji inwestycji, planowanych zmian w zakresie i terminie realizacji inwestycji,
- udział w odbiorach prac,
- opisywanie dokumentów finansowych pod względem zgodności z zakresem merytorycznym,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi,
- nadzór nad utrzymywaniem zrealizowanych elementów przedsięwzięcia grantowego w zakresie dostępności komunikacyjno - informacyjnej,
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
§6
Do zadań Specjalisty ds. finansowych i rozliczeń w projekcie należy:
- opracowanie i wdrożenie, we współpracy z pozostałymi członkami zespołu, niezbędnych procedur wewnętrznych związanych z realizacją projektu
- prowadzenie dla projektu wyodrębnionej ewidencji księgowej,
- prawidłowe rozliczanie pod względem finansowym zadań ujętych w umowie o dofinansowanie projektu,
- nadzór nad prowadzeniem rachunkowości projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu
- gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji całej dokumentacji finansowej związanej z projektem
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
Do zadań Specjalisty ds. finansowych i rozliczeń w projekcie należy:
- opracowanie i wdrożenie, we współpracy z pozostałymi członkami zespołu, niezbędnych procedur wewnętrznych związanych z realizacją projektu
- prowadzenie dla projektu wyodrębnionej ewidencji księgowej,
- prawidłowe rozliczanie pod względem finansowym zadań ujętych w umowie o dofinansowanie projektu,
- nadzór nad prowadzeniem rachunkowości projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu
- gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji całej dokumentacji finansowej związanej z projektem
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
§7
Do zadań Specjalisty ds. promocji projektu należy:
- prowadzenie właściwej promocji projektu, tj. zgodnej z umową o dofinansowanie, jak i owiązującymi przepisami prawa i wytycznymi
- niezwłoczne informowanie Koordynatora projektu o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwą realizację projektu,
- przekazywanie dowodów/ dokumentów potwierdzających podjęte działania promocyjne do biura projektu
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Zespołu w zakresie niezbędnym do prowadzenia właściwej promocji projektu.
Do zadań Specjalisty ds. promocji projektu należy:
- prowadzenie właściwej promocji projektu, tj. zgodnej z umową o dofinansowanie, jak i owiązującymi przepisami prawa i wytycznymi
- niezwłoczne informowanie Koordynatora projektu o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwą realizację projektu,
- przekazywanie dowodów/ dokumentów potwierdzających podjęte działania promocyjne do biura projektu
- udział w spotkaniach roboczych i naradach Zespołu w toku realizacji projektu,
- bieżąca współpraca z pozostałymi członkami Zespołu w zakresie niezbędnym do prowadzenia właściwej promocji projektu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Ochlak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-14 00:11:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Andrzejczak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-14 00:11:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Andrzejczak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-14 00:11:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 381 raz(y) |