Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
137/741/2010
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: 137/2010
Kadencja: III kadencja
Data wejścia w życie: 2010-07-13
Data podjęcia/podpisania: 2010-07-13
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2010-07-13
Tytuł aktu:
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Na podstawie:
Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym t.j.(Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1592 z późń. zm.) , Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§1. W Regulaminie Organizacyjnym Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Mieście Lubawskim stanowiącym załącznik do Uchwały Nr 117/623/2009 Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim z dnia 21 grudnia 2009r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu pracy w Nowym Mieście Lubawskim, wprowadza się następujące zmiany:
1. W §8 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
Komórką organizacyjną kieruje kierownik”.
2. W §9 pierwsze zdanie otrzymuje brzmienie:
„Wewnętrzna organizacja każdej komórki organizacyjnej obejmuje:”
3. §10 ust. 1,2 i 3 otrzymują brzmienie:
„1. W PUP tworzy się następujące komórki organizacyjne i nadaje się oznaczenie:
Centrum Aktywizacji Zawodowej – CAZ,
Dział Instrumentów Rynku Pracy – RP,
Dział Finansowo-Księgowy – FK,
Dział Organizacyjno-Administracyjny – OA,
Dział Ewidencji i Świadczeń – EI,
Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Prawnej – OP
2. Dyrektorowi podlega pion działań wspomagających który tworzą:
1) Dział Finansowo-Księgowy,
2) Dział Organizacyjno-Administracyjny,
3) Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Prawnej.
3. Zastępcy Dyrektora podlegają następujące piony funkcjonalne Urzędu:
1) Pion działań aktywizacyjnych który tworzą:
a) Centrum Aktywizacji Zawodowej,
b) Dział Instrumentów Rynku Pracy.
2) Pion działań ewidencyjnych, który tworzy:
Dział Ewidencji i Świadczeń,
4. W §11 ust.2 tiret drugi i tiret trzeci otrzymują brzmienie:
„- kierowanie pracą Działu Instrumentów Rynku Pracy,
- bezpośredni nadzór i odpowiedzialność za pracę Centrum Aktywizacji Zawodowej oraz Działu Ewidencji i Świadczeń,”
5. W § 12 w zdaniu pierwszym wyraz „działów” zastępuje się wyrazem „komórek organizacyjnych”.
6. Dodaje się §12a w brzemieniu: „§12a Kierownicy ponoszą odpowiedzialność określoną w odrębnych przepisach za nieprzestrzeganie przepisów prawa w szczególności dotyczących finansów publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, porządku i dyscypliny pracy, ochrony przeciwpożarowej, bhp, zasad polityki bezpieczeństwa informacji, jaki i zamówień publicznych w ramach zadań komórki organizacyjnej”.
7. W §14 dodaje się punkt 10 w brzmieniu:
„10) obsługa punktu informacyjno-konsultacyjnego w ramach projektu Zielona Linia.”
8. W §16 pierwsze zdanie otrzymuje brzmienie: „Do zakresu zadań podstawowych Działu Ewidencji i Świadczeń w szczególności należy:”
9. W §16 skreśla się punkt 1 i 2.
10. W §18 po pkt 29 dodaje się 30,31 i 32 w brzmieniu:
„30) prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych,
31) gromadzenie informacji dotyczących zadań i usług PUP,
32) udostępnienie petentom informacji w formie broszur, ulotek, biuletynów itp., udzielania wyjaśnień i informacji dotyczących zakresu działalności PUP, podstawowych praw i obowiązków bezrobotnych i poszukujących pracy.”
11. Schemat organizacyjny Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Mieście Lubawskim stanowiący załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszej uchwały.
§2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu i Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Mieście Lubawskim.
§3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
1. W §8 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
Komórką organizacyjną kieruje kierownik”.
2. W §9 pierwsze zdanie otrzymuje brzmienie:
„Wewnętrzna organizacja każdej komórki organizacyjnej obejmuje:”
3. §10 ust. 1,2 i 3 otrzymują brzmienie:
„1. W PUP tworzy się następujące komórki organizacyjne i nadaje się oznaczenie:
Centrum Aktywizacji Zawodowej – CAZ,
Dział Instrumentów Rynku Pracy – RP,
Dział Finansowo-Księgowy – FK,
Dział Organizacyjno-Administracyjny – OA,
Dział Ewidencji i Świadczeń – EI,
Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Prawnej – OP
2. Dyrektorowi podlega pion działań wspomagających który tworzą:
1) Dział Finansowo-Księgowy,
2) Dział Organizacyjno-Administracyjny,
3) Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Prawnej.
3. Zastępcy Dyrektora podlegają następujące piony funkcjonalne Urzędu:
1) Pion działań aktywizacyjnych który tworzą:
a) Centrum Aktywizacji Zawodowej,
b) Dział Instrumentów Rynku Pracy.
2) Pion działań ewidencyjnych, który tworzy:
Dział Ewidencji i Świadczeń,
4. W §11 ust.2 tiret drugi i tiret trzeci otrzymują brzmienie:
„- kierowanie pracą Działu Instrumentów Rynku Pracy,
- bezpośredni nadzór i odpowiedzialność za pracę Centrum Aktywizacji Zawodowej oraz Działu Ewidencji i Świadczeń,”
5. W § 12 w zdaniu pierwszym wyraz „działów” zastępuje się wyrazem „komórek organizacyjnych”.
6. Dodaje się §12a w brzemieniu: „§12a Kierownicy ponoszą odpowiedzialność określoną w odrębnych przepisach za nieprzestrzeganie przepisów prawa w szczególności dotyczących finansów publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, porządku i dyscypliny pracy, ochrony przeciwpożarowej, bhp, zasad polityki bezpieczeństwa informacji, jaki i zamówień publicznych w ramach zadań komórki organizacyjnej”.
7. W §14 dodaje się punkt 10 w brzmieniu:
„10) obsługa punktu informacyjno-konsultacyjnego w ramach projektu Zielona Linia.”
8. W §16 pierwsze zdanie otrzymuje brzmienie: „Do zakresu zadań podstawowych Działu Ewidencji i Świadczeń w szczególności należy:”
9. W §16 skreśla się punkt 1 i 2.
10. W §18 po pkt 29 dodaje się 30,31 i 32 w brzmieniu:
„30) prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych,
31) gromadzenie informacji dotyczących zadań i usług PUP,
32) udostępnienie petentom informacji w formie broszur, ulotek, biuletynów itp., udzielania wyjaśnień i informacji dotyczących zakresu działalności PUP, podstawowych praw i obowiązków bezrobotnych i poszukujących pracy.”
11. Schemat organizacyjny Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Mieście Lubawskim stanowiący załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszej uchwały.
§2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu i Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Mieście Lubawskim.
§3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.