Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
188/1189/2024
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: 188/2024
Kadencja: VI kadencja
Data podjęcia/podpisania: 2024-01-11
Data wejścia w życie: 2024-01-11
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2024-01-11
Tytuł aktu:
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia zamówienia publicznego w trypie podstawowym z możliwością negocjacji dla zadania „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa – Łąkorz – Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa – Łąkorz (etap 1)”
Na podstawie:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 ze zm.) oraz art. 52 – 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim uchwala, co następuje:
Treść:
§ 1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia zamówienia publicznego w trypie podstawowym z możliwością negocjacji dla zadania „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1236N Wlk. Tymawa – Łąkorz – Wawrowice na odcinku Wielka Tymawa – Łąkorz (etap 1)”.
§ 2. W skład komisji do przeprowadzenia postępowania wchodzą:
1. Przewodniczący – Jerzy Czapliński
2. Sekretarz – Wioleta Puwalska
3. Członek komisji – Beata Widźgowska
4. Członek komisji – Piotr Pietras
5. Członek komisji – Krzysztof Andrzejczak
§ 3. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami szczególnymi.
§ 4. Członkowie komisji zobowiązani są wykonywać wszelkie czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z „Regulaminem pracy komisji przetargowej” obowiązującym w Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 5. Po zakończeniu postępowania, jednakże nie dłużej niż do czasu upływu terminu uprawniającego Prezesa Rady Ministrów do przeprowadzenia kontroli finansowej i rzeczowej zadania dokumentacja postępowania będzie przechowywana w Zarządzie Dróg Powiatowych z/s w Kurzętniku.
§ 6. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim.
§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Ochlak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-15 13:53:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Andrzejczak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-15 13:53:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Andrzejczak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-09 12:02:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 75 raz(y) |