ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYDANIE ZAŚWIADCZENIADrukuj informacjęSprawa: WYDANIE ZAŚWIADCZENIA

Szczegóły informacji

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Geodezji i Nieruchomości

Ogłoszono dnia: 2015-01-21 12:17:23

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Mirosława Paczkowska, Małgorzata Mężykowska

Miejsce załatwienia

ul. Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Telefon kontaktowy

tel. 56 47 24 233, faks 56 47 24 233

Adres e-mail

ewidencja@powiat-nowomiejski.pl

Sposób załatwienia

Wydanie zaświadczenia

Miejsce odbioru

ul. Grunwaldzka 3, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia o posiadaniu nieruchomości (wzór wniosku w załączeniu)

Czas realizacji

Niezwłocznie

Opłaty

W celach emerytalno-rentowych – nieodpłatnie.
W innych celach - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł.

Opłata skarbowa winna być wniesiona do Burmistrza Miasta Nowe Miasto Lubawskie, a oryginał dowodu wpłaty dostarczony najpóźniej w dniu złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

Tryb odwoławczy

Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia służy zażalenie do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Nowomiejskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia.

Podstawa prawna

  • Art. 217 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2014 poz.1628 ze zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony